رایگان شدن بخشی از مکالمه مشتریان تلفن ثابت در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای منطقی شدن هزینه آبونمان متناسب با هزینه‌های نگهداری خطوط تلفن ثابت، تلاش شده است با تعیین سقف کارکرد تلفن برای مشترکان، بخشی از تماس‌های آنان به صورت رایگان محاسبه شود.

آزاد حکمت اظهار داشت: اگرچه هزینه‌های نگهداری شبکه‌های تلفن ثابت نسبت به خدمات قابل ارائه بیشتر است و همخوانی ندارد، اما این مجموعه بر اساس اصل مشتری مداری به منظور ارائه خدمات با کمترین هزینه‌ها به مشتریان، فرصت‌های ویژه‌ای را فراهم آورده است.

وی گفت: بخشی از مکالمه مشتریان تلفن ثابت به صورت رایگان، بر مبنای هزینه‌های حق اشتراک، حداقل کارکرد و ۹ درصد عوارض و مالیات محاسبه می‌شود، این امر در راستای تکریم مشتریان تلفن ثابت و ارائه خدمات بیشتر به آنان است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: بر این اساس برای مشتریان مرکز استان سه هزار و ۳۳۳ دقیقه و برای مشتریان ساکن در شهرستان‌های تابعه ۲ هزار و ۶۰۰ دقیقه مکالمه به صورت رایگان در هر ماه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس مشتریان مرکز استان می‌توانند ۵۶ ساعت مکالمه بین شهری با نرخ ۴۵ ریال، هشت ساعت مکالمه بین استانی با نرخ ۳۳۰ ریال و چهار ساعت مکالمه از تلفن ثابت به موبایل با نرخ ۶۲۰ ریال داشته باشند.

حکمت یادآور شد: همچنین مشتریان ساکن در شهرستان‌های تابعه می‌توانند ۳۷ ساعت مکالمه بین شهری با نرخ ۴۵ ریال، پنج ساعت مکالمه بین استانی با نرخ ۳۳۰ ریال و ۲ هزار و ۶۰۰ دقیقه مکالمه از تلفن ثابت به موبایل با نرخ ۶۲۰ ریال انجام دهند.

برچسب ها: مخابرات ، تلفن ثابت ، تماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.