ظرفیت سازی بیش از ۱۵۰۰ پورت مخابراتی در قروه و دهگلان

مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری هزار و ۶۱۲ پورتِ مخابراتی در ۲ شهرستان قروه و دهگلان ظرفیت سازی شده است.

آزاد حکمت بابیان اینکه از این رقم ۳۵۲ پورت آن سرویس ADSL و هزار و ۱۳۲ پورت دیگر نیز مربوط به تلفن ثابت است که برای واگذاری و تامین نیاز مشتریان جدید ظرفیت‌سازی شده است، افزود: عملیات ایجاد و ظرفیت سازی، توسعه پورت‌های مخابراتی در سه سرویس VDSL-ADSL و تلفن ثابت همچنان از برنامه‌های دارای اولویت می‌باشد.

او با اشاره به اینکه ۹ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال برای این پروژه‌ها سرمایه گذاری شده است، گفت: در سال جاری برای توسعه و ایجاد ظرفیت‌های جدید بر اساس برنامه‌های تدوین شده، ۲۵ طرح در حوزه سیستم‌های مخابراتی در این شهرستان‌ها اجرا شده است.

حکمت با بیان اینکه در حوزه تلفن ثابت در شهرستان دهگلان ۴۱۶ پورت و در شهرستان قروه نیز ۷۱۶ پورت ظرفیت سازی شده است، افزود: برای توسعه و ظرفیت سازی ADSL نیز در شهرستان دهگلان ۲۵۶ پورت و درشهرستان قروه ۹۶ پورت دایر شده است.

او در ادامه با تشریح پروژه‌های اجرا شده در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات و سرویس‌های شبکه ارتباطات سیار در استان به نصب و راه اندازی و ارتقای تکنولوژی بر روی سایت‌های موبایل اشاره کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به راه اندازی ۲ سایت جدید تلفن همراه در کردستان اشاره کرد و افزود: سایت‌های جدید تلفن همراه در محدوده سایت ورزشی ویلاشهر در شهرستان سنندج و سلیمان بگ شهرستان بانه با تکنولوژی‌های ۳ G,۲ G و۴ G نصب و راه اندازی و مورد استفاده ساکنان این محدوده قرار گرفته است.

او با بیان اینکه هرکدام از سایت‌های احداث شده قابلیت تحت پوشش قرار دادن تعداد چشمگیری از مشتریان شبکه ارتباطات سیار مخابرات را دارند، گفت: برای نصب و راه اندازی این ۲ سایت اعتباری بالغ بر۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

حکمت گفت: ارسال سریع پیام از طریق دیتا و VOICE، تسهیل در ترافیک تماس شبکه ارتباطات سیار، دسترسی به محتوا‌های موجود در فضای مجازی با سرعت بالاتر از جمله مزایای راه اندازی سایت‌های جدید موبایل در نقاط مختلف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.