از جریمه فروشگاه زنجیره‌ای تا محکومیت متصدی خبازی

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: یک فروشگاه زنجیره‌ای به علت گرانفروشی لوازم تحریر به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

غلامرضا سالاری گفت: در بازرسی‌های انجام شده توسط گشت مشترک تعزیرات استان، مشخص شد که قیمت لوازم تحریر در یک واحد صنفی، بیشتر از نرخ مصوب بوده و به عبارتی تخلف گرانفروشی رخ داده است.

او گفت: با محرز شدن تخلف گرانفروشی، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۲ میلیارد ریالی این فروشگاه متخلف صادر کرد.

محکومیت متصدی خبازی برای فروش غیرقانونی آرد منجر

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: یک واحد خبازی به علت عرضه خارج از شبکه آرد به پرداخت جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

سالاری گفت: بر اساس گزارش بازرسان، متصدی این واحد صنفی اقدام به فروش غیرقانونی ۱۸۰ کیسه آرد کرده که با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه، فرد متخلف برای ارائه توضیحات به تعزیرات احضار شد.

او گفت: در تحقیقات انجام شده، تخلف این نانوایی در عرضه خارج از شبکه آرد محرز و نهایتا حکم به جریمه یک میلیارد ریالی واحد صنفی متخلف صادر شد.

کشف کالای قاچاق از خودروی پژو در شهرستان کازرون

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان کازرون، مقادیر زیادی لوازم جانبی موبایل را که در یک خودروی پژو جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

سالاری گفت: با توجه به اینکه کالای مکشوفه فاقد اسناد و مدارک گمرکی بود به ظن قاچاق توقیف و پرونده‌ای نیز تحت عنوان قاچاق برای بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون تشکیل شد.

او از انجام تحقیقات و بازجویی از راننده خودرو خبر داد و گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم پرونده مبنی بر قاچاق بودن کالا‌های مکشوفه، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۱۲ میلیارد ریالی وی و ضبط کالا‌های مکشوفه به نفع دولت صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار