اجرای ۴۰ عنوان برنامه شاخص هفته بسیج در سرخه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه از اجرای ۴۰ عنوان برنامه شاخص، ۸۵ عنوان برنامه اجرایی و ۳۰۰ فعالیت به مناسبت هفته بسیج در سرخه خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: هفته بسیج هر روز با عنوان خاصی نام‌گذاری شده است و هم‌زمان با ۲۹ آبان، هفته بسیج با عنوان «بسیج سازندگی و پیشرفت» آغاز می‌شود.

ادهم تصریح کرد: دوشنبه با عنوان «بسیج، مسجدمحوری و جامعه اسلامی»، سه‌شنبه «بسیج، نوآوری و جهاد علمی»، چهارشنبه «بسیج، مردم‌سالاری و ایران قوی و مستقل»، پنج‌شنبه «بسیج، مظهر جهاد و شهادت»، جمعه «بسیج، ایمان و تربیت اسلامی» و شنبه پنجم آذر هم‌زمان با روز بسیج مستضعفین و آخرین روز از هفته بسیج با نام «بسیج، مقاومت و اقتدار ملی» نام‌گذاری شده است.

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ۴۰ عنوان برنامه شاخص، ۸۵ عنوان برنامه اجرایی و ۳۰۰ فعالیت به مناسبت هفته بسیج در پایگاه‌های مقاومت بسیج، ناحیه و حوزه‌های مقاومت اجرایی شهرستان سرخه اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه عنوان کرد: نخستین برنامه شاخص کشوری که به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، رئیس‌جمهور در استان البرز و به‌صورت ویدئوکنفرانس و گفت وگوی تصویری به‌صورت سراسری اجرا می‌شود، افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ است که در روز شنبه، بیست و هشتم آبان ماه به مدت ۱۰ برگزار و در شهرستان سرخه نیز در جوار امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) در روستا لاسجرد اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.