اجرای ۴۱۰ برنامه فرهنگی اجتماعی هفته بسیج در خوی

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی گفت: ۴۱۰ برنامه فرهنگی اجتماعی در مناطق شهری وروستایی در هفته بسیج ،در شهرستان خوی برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی در جمع خبرنگاران گفت: ۴۱۰ برنامه فرهنگی اجتماعی مذهبی و ورزشی و پزشکی در هفته بسیج با ۴۳ عنوان برنامه در مناطق شهری و روستایی در خوی اجرا می‌شود.

سرهنگ موسی جعفرزاده شعار امسال هفته بسیج را "بسیج خدمتگزار ملت ایران" اعلام کرد و افزود: برگزاری یادواره شـهداي محله و آبروی محله در نقاط مختلف شهر و بخش های تابعه، برگزاری مسابقات ورزشی با همکاری اداره تربیت بدني و معاونت ورزشی سپاه خوی ، اعزام تیم های پزشکی تحت عنوان طرح شهید رهنمون توسط دانشکده پزشکی، هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران، اعزام تیم های دامپزشکی و ویزیت رایگان دام های بخش صفاییه و قوروق و توزیع داروهای دامپزشکی مورد نیاز بین دامداران، برگزاری جلسات جهاد تبیین تحت عنوان طرح شهید هاشمی در سطح دانشگاهی و مدارس از جمله برنامه های هفته بسیج می باشد.

وی اضافه کرد: برگزاری کلاس های پیش گیری از آسیب های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی توسط دفتر امام جمعه و فراجا در سطح شهرستان، دیدار با خانواده شهدای بسیج و روحانیون اهل سنت و شیعه ، برگزاری تئاتر خیابانی در راستای حمایت از تولید داخلی، برگزاری میز خدمت توسط ادارات و سازمان های دولتی در مصلی نمازجمعه، سخنرانی فرمانده سپاه قبل از خطبه هاي نمازجمعه از دیگر برنامه‌های این هفته می باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی ادامه داد: از مهمترین ترین برنامه های هفته بسیج دیدار حضوری و تصویری ( در دفتر امام جمعه ) با مقام معظم رهبری، برگزاری همایش ملی اقتدار بسیج با حضور ۳ هزار بسیجی شهرستان همزمان با سراسر کشور در ۵ آذر ماه در مصلی نمازجمعه، افتتاح مسابقات محفل انس با قرآن و تهیه جهیزیه برای نوعروسان می باشد.

سرهنگ جعفرزاده از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی خواست تا با پوشش خبری و انتشار برنامه های هفته بسیج در رسانه و فضای مجازی دین خود را به بسیج ادا نموده و مردم را از خدمات خالصانه بسیجیان جان برکف آگاه نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.