مدیران وعده غیرعملی ندهند

رئیس دادگستری زرند گفت: اگر وعده‌ای توسط مدیری انجام نشود بعنوان ترک فعل مورد پیگرد قضائی قرار خواهد گرفت.

 فرحبخش رئیس دادگستری وشورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان زرند با اشاره به بازدید‌های غیرمنتظره از تمام حوزه‌های فعالیت دستگاه‌ها در شهرستان گفت: وعده‌های بر زمین مانده بسیار مخرب است؛ چرا که باعث بی اعتمادی مردم به دولت و به تمام مدیران خواهد شد، لذا موکدا اعلام می‌کنم هر مدیری که وعده‌ای را می‌دهد باید آن را عملیاتی کند و چنانچه وعده‌ای بر زمین مانده باشد به عنوان ترک فعل مدیر یا مسئول تحت پیگرد قضایی قرار خواهد گرفت.

او همچنین از مدیران خواست از حوادث گذشته نهایت درس و تجربه را در جهت پیشگیری از خسارت به بیت المال و به مردم بیاموزند.

رئیس دادگستری زرند با اشاره به سیل مانسون و خساراتی که هم در حوزه‌های مختلف اعم از راهها، پل ها، قنوات، چاه‌ها، خانه‌های مردم، مزارع کشاورزی، دام و... بر جای گذاشت، تاکید کرد: یک حادثه طبیعی وقتی با این حجم از خسارت‌ها همراه می‌شود باید برای پیشگیری از تکرار آن، راهکار‌های متعددی اندیشیده شود.

فرحبخش  اظهار کرد: باید از فرماندار شهرستان که در دوران سیل، علیرغم اینکه اوایل دوران فعالیتش بود اما با تدبیر، توانست جلوی خسارت‌های بیشتر را بگیرد و خوشبختانه هیچ تلفات انسانی هم در شهرستان گزارش نشد، قدر دانی کنیم.

او گفت: از تمام مدیران مرتبط می‌خواهم با برنامه ریزی دقیق نسبت به رفع مشکلاتی که باعث تشدید خسارت‌ها شده بود، همت کنند.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال و شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان در ادامه از ساماندهی "کمک ها"ی بنگاه‌های صنعتی به دستگاه‌ها خبر داد و گفت: باید این کمک‌ها در راه منافع عموم مردم از جمله فعالیت‌های عمرانی نظیر راه، مدرسه، بهسازی اماکن عمومی، احداث مراکز خدماتی و حمایتی همچون ساختن کمپ برای ترک اعتیاد معتادان و یا ساختن خانه‌ سبز برای آوارگان استفاده شود.

فرحبخش با اشاره به سرقت سیم‌های برق در شهرستان هم گفت: برخی از تیر‌های برق، طوری طراحی و ساخته شده اند که سارقان به راحتی از آن‌ها بالا می‌روند و خانه‌های شهروندان را ناامن می‌کنند و در سرقت سیم‌های برق هم به راحتی از این نوع تیر‌ها در راه رسیدن به مقاصد خودشان استفاده می‌کنندو لازم است متولی این بخش نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.

 او با اعلام اینکه مصوبات کارگروه‌های شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای حفظ حقوق بیت المال لازم الاجرا است تصریح کرد:  با هر نوع بی توجهی به مصوبات به مصداق "ترک فعل" قاطعانه برخورد خواهد شد.

برچسب ها: دادگستری ، ترک فعل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار