در کرمان به امضا رسید؛

بزرگ ترین تفاهم نامه همکاری حوزه اسناد کشور

تفاهم نامه، همکاری سه جانبه بین وزارت آموزش و پرورش، سازمان ثبت‌ اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کرمان امضا شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در همایش روسای حقوقی آموزش وپرورش با اعلام اینکه امروز در دیار شهیدان باهنر و سید شهدای مقاومت سردار سلیمانی و دانش آموزان شهید هستیم گفت: ما تعدادی استان داریم که مبدا هستند و استان کرمان یکی از این استان‌ها است ما نیاز به چرخش داربم از یک نظام حقوقی پیشنی باید به نظام حقوقی پسینی تبدیل شویم وباید ظرفیت‌های خود را بشناسیم منابع محدود است.

او افزود:باید دیپلماسی فعال و جدی و موثر را شروع کنیم و مسایل حقوقی را جدی بگیریم.

او بیان کرد: قوانین مبهم زیاد داریم که باید اصلاح شود و در مدارس خارج از کشور این مشکلات را داریم و قوانین ما پسینی هست.

او گفت: نیمی از املاک ما بدون سند است و باعث شده چشم طمع به آن‌ها صورت گیرد که در حوزه  اسناد، مستند سازی ضروری است.

او افزود: پیشرفت‌هایی در کشور وجود دارد مثل بخش موشک، خودکفایی بنزین و نانو ، مدارس ما سه سال تحصیل دانش آموز در شبکه‌های اجتماعی بود، که مسائل اجتماعی و روانی  رشد پیدا کردو بعد از باز شدن مدارس و دانشگاه‌ها به بهانه‌های دیگر کل نظام را هدف قرار دادند.

 نوری تاکید کرد: طوری القا کردند که حتی در دوران آنفلوآنزایی نیز باید مدارس تعطیل شود.

وزیر آموزش وپرورش افزود: در سال گذشته استان کرمان بیشترین جهش را در دانش آموزان المپیادی کشور داشت و دشمن همین را هدف قرار داده و امیداوربم این توطئه به خودشان برگردد.

برچسب ها: تفاهم نامه ، اسناد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار