کوهبنان به مناطق هدف محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان اضافه شد

فرماندار کوهبنان گفت: در سفر رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس بنیاد علوی کشور، کوهبنان به مناطق هدف محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان اضافه شد.

همزمان با هفته بسیج جلسه فوق العاده شورای اداری کوهبنان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

مجید توکلی، فرماندار کوهبنان در این جلسه گفت: در سفر رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس بنیاد علوی کشور و هیئت همراه  به کوهبنان، شهرستان کوهبنان به مناطق هدف محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان اضافه شد.

 او با اشاره به هفته بسیج بیان کرد: در بسیج، فرهنگ جهادی، معرفتی و شناخت ولایت و رهبری، کارکردن شبانه روزی قرار دارد و کسی که پیرو مکتب سردار شهید سلیمانی است، بسجی واقعی است.

توکلی بیان کرد: سپاه و بسیج در مسیر شکست داعش و سعودی‌ها با اقتدار حرکت می‌کنند و نمونه بارز این موضوع ایثار و فداکاری های سردار دل‌ها و مدافعان حرم بود. 

او با اشاره به اینکه امسال باید برنامه‌های هفته بسیج با شکوه بیشتری برگزار شود،  بیان داشت: در هفته بسیج هر شب میز خدمت در یکی از مساجد شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار کوهبنان با اشاره به ضرورت جهاد تبیبن، تصریح کرد: خبرنگاران بایستی برای جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گام بر دارند و خدمات ارزشمند نظام اسلامی را برای مردم بیان کنند.

او با اشاره به فعالیت نهاد آبادانی و پیشرفت در شهرستان بیان داشت:  در حوزه‌های بهداشت و درمان و شهرداری‌های کوهبنان و بخش طغرالجرد تصمیات خوبی اتخاذ شد به گونه‌ای که در جلسه شورای اداری با حضور مسئولان بنیاد مستضعفان و علوی، ۱۶ مصوبه مالی داشتیم.

توکلی تصریح کرد: روکش آسفالت محور کوهبنان به پابدانا و روکش آسفالت کوهبنان به دهستان خرمدشت به زودی با مشخص شدن پیمانکار شروع خواهد شد. 

او تاکید کرد: ارگان‌هایی که در جلسه با رئیس بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی مصوباتی داشتند ضمن هماهنگی با نماینده شهرستان در مجلس، فرماندار و نماینده نهاد آبادانی و پیشرفت باید برای عملی شدن مصوبات و اجرای‌سریع تر امور اقدام کنند.

فرماندار کوهبنان افزود: در تلاش هستیم برای رشد و تعالی روستا‌ها سند تحول بنیادین تنظیم کنیم تا توزیع اعتبارات و خدمات براساس عدالت و جمعیت صورت گیرد؛ البته کمک به مناطق روستایی در دستور کار بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی قرار گرفت.

او بیان داشت: شهرداری‌های کوهبنان و طغرالجرد همچنین دهیاران با هماهنگی بخشداران باید در کنار کار‌های عمرانی، زیبا سازی و بهسازی با عنایت ویژه  برای مبلمان شهری و پایش تصویری گام بردارند.

توکلی گفت: برای تکمیل جاده کوهبنان به زرند ۳۵۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد و برای دو باند شدن جاده کوهبنان به زرند  پیگیری ها انجام خواهد شد.

او افزود: برای افزایش مهارت دانش آموزان کلاس‌های کنکور و تست زنی با حضور اساتید و‌ مشاورین مجرب استان در حال برگزاری است.

 روح الله ابراهیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها و شهدای حوادث تروریستی اخیر گفت: نهاد مقدس بسیج که در سال ۵۸ به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب تشکل شد، طی سالیان گذشته با افتخار خدمات ارزشمندی را انجام داده است.

او افزود: در دوران دفاع مقدس، در عرصه‌های علمی و تحصیلی، سازندگی، کمک‌های مومنانه، خدمت رسانی و بهداشت، ریشه کنی فلج اطفال، بلایای طبیعی، دوران سخت کرونا، طرح امنیت و گشت‌های رضویون و... شاهد حضور پر رنگ و مستمر بسیج و بسیجیان هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: هر جا که روحیه جهادی و تفکر بسیجی باشد، راه نفوذ دشمن بسته می‌شود و مردم احساس امنیت و آرامش می‌کنند.

او تاکید کرد: در حوادث اخیر خصوصا اغتشاشات و جنگ ترکیبی، سپاه پاسداران و بسیج، همواره در کنار فراجا و مردم پای انقلاب ایستاد در حالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ظلم‌هایی هم به این عزیزان شد.

سرهنگ ابراهیمی بیان داشت: دشمنان وقتی دیدند که دولت مردمی پیشرفت‌ها و راهبرد‌های خوبی در برابر تهدید‌ها و تحریم‌ها دارد با همکاری گروه‌های ضدانقلاب، منافقین و معاندان برای کشته سازی و سیاه نمایی فتنه به وجود آوردند.

او  بیان داشت: متاسفانه برخی چهره‌های ورزشی، فرهنگی و هنری هم به دلیل نداشتن بصیرت از اغتشاشگران حمایت کردند و برخی ورزشکاران حاضر نشدند در رقابت‌ها سرود ملی را بخوانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت:  آشوبگران در اغتشاشات اخیر به قر آن، مقدسات و پرچم جسارت کردند و  مردم بی گناه، کودکان، نیرو‌های نظامی، انتظامی، بسیجیان و... را به شهادت رساندند.

او تاکید کرد: همگان باید آگاه باشند؛ چرا که برخی افراد می‌خواهند قدرت ایران کاهش یابد و ایران را تجزیه کنند.

سرهنگ براهیمی افزود: در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  با تفکر بسیجی و‌ جهادی اثبات خواهیم کرد که این نظام و انقلاب ماندنی هست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار