رشد ۱۵۰ درصدی مشارکت‌های مردمی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه میزان مشارکت‌های مردمی در ۲ سال گذشته رشد ۱۵۰ درصدی داشته است، گفت : این مشارکت در قالب واریز نقدی، تهیه اقلام معیشتی و ارائه خدمات تخصصی بوده است.

محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری ۶ پویش در راستای جلب مشارکت‌های مردمی در استان در سال جاری گفت : میزان مشارکت‌های مردمی از ۱۷ میلیارد تومان در پایان سال ۱۳۹۸ به ۵۵ میلیارد تومان در پایان سال ۱۴۰۰ رسیده است که رشد قابل توجهی داشته است.

محمدی اهدای ۶۷ سری جهیزیه توسط خیرین به علاوه ۸۰۰ میلیون تومان اعتبارات دولتی، چهار هزار بسته معیشتی از سوی سپاه نبی اکرم (ص)، ۶ هزار بسته از سوی بنیاد مستضعفان، ساخت خانه کودکان توسط یک خیر به ارزش سه میلیارد تومان، احداث ۲ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن قصرشیرین، یک قواره زمین از مسکن و شهرسازی و مبلغ یک و نیم میلیارد تومان توسط خیر مسکن ساز برای ۲ خانوار داری ۲ عضو معلول تحت حمایت و ۴۵ دستگاه آبگرمکن خورشیدی از طرف بنیاد مسکن را تنها بخشی از مشارکت مردم و نهاد‌ها در۶ ماهه اول سال جاری به جامعه هدف در استان عنوان کرد.

وی از پرداخت یک میلیارد ریال کمک بلاعوض ساخت و خرید و ۲۰۰ میلیون ریال ودیعه مسکن برای هر خانوار تک معلوله خبر داد و افزود: تاکنون سه هزار و ۱۰۰ نفر از توانخواهان در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.