آغاز رقابت ۱۰ اثر نمایشی هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از آغاز رقابت ۱۰ اثر نمایشی هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی در تماشاخانه شمس بجنورد خبر داد.

تقی صادقی گفت: ۱۰ اثر  نمایشی به مرحله نهایی راه پیدا کرد که از این تعداد پنج اثر از بجنورد، دو اثر از اسفراین، و شهرستان‌های شیروان، گرمه و جاجرم هر کدام یک اثر است.

او گفت: دو اثر برگزیده توسط هیئت داوران هفدهمین جشنواره تئاتر استان به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: این جشنواره‌ها مولود انقلاب و در راستای اهداف انقلاب اسلامی است، براین اساس باید کار‌هایی در این جشنواره‌ها ارائه شود که مربوط به چالش ها، مسائل و مشکلات مردم و به دور از سیاه نمایی، مبالغه گویی و بزرگ نمایی باشد.

او گفت: گروه‌های شرکت کننده ای که به مرحله نهایی راه نیافته اند در این جشنواره هم مورد حمایت قرار خواهند گرفت و برنامه‌های ویژه برای دیده شدن آثار آنان در آینده داریم.

حسین فدایی حسین، سیروس همتی و سید مهدی کشمیری داوری مرحله نهایی جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی را برعهده دارند.

مرحله نهایی هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی اول تا سوم آذرماه سال جاری در پلاتو شمس بجنورد برگزار خواهد شد.

آیین اختتامیه و معرفی و تجلیل از نفرات برتر هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی سوم آذرماه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با حضور مسئولان کشوری و استانی در تالار مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار خواهد شد.

برچسب ها: تئاتر ، فرهنگ و ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.