توزیع ۳۱ میلیارد کمک مؤمنانه در بروجرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از توزیع ۳۱ میلیارد کمک مؤمنانه در بروجرد طی یکسال گذشته خبر داد.

سرهنگ احمد حسنوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی یک سال گذشته ۲۴۰ مورد تسهیلات مشاغل خانگی با هزینه شش میلیارد تومان پرداخت شده است.

او تصریح کرد: همچنین ۱۰۰ تسهیلات معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان، با همکاری بنیاد برکت ۹۰ تسهیلات به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، با همکاری اداره کار به ۱۰۰ نفر بالغ‌بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: همچنین آموزش به دو هزار و ۶۸۸ نفر توسط فنی و حرفه‌ای انجام گرفته است.

حسنوند اضافه کرد: طی این مدت ۶۷ صندوق با چهار میلیارد تومان، راه‌اندازی چهار تعاونی، اجرای ۱۳۳ پروژه عمرانی با هزینه ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، ساخت ۳۸ منزل مسکونی برای محرومان، آبرسانی به شش روستا، احداث کانال به طول پنج هزار متر، لایروبی ۱۷ رودخانه، تعمیر دو مدرسه انجام شده است.

او بیان کرد: در مدت یاد شده بالغ‌بر ۳۱ میلیارد تومان کمک مؤمنانه در بروجرد توزیع شده و سه هزار و ۷۵۰ بسته معیشتی، سه هزار و ۵۱۲ بسته لوازم‌التحریر، ۷۱ جهیزیه در بین خانوار‌های نیازمند توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: ویزیت سه هزار نفر توسط تیم‌های درمانی در مناطق محروم، حضور ۵۰ بازرس افتخاری برای نظارت بازار و تلاش برای رفع مشکل چهار کارخانه نیز انجام شده است.

حسنوند با بیان اینکه در زمینه شرکت‌های دانش بنیان، ۴۰ طرح علمی ارائه شده و حمایت از چهار طرح فناور انجام شده است، افزود: در این مدت شش مهد قرآنی راه‌اندازی شده که با هدف ترویج فرهنگ قرآنی بوده است.

او با اشاره به اینکه بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون تفکر بسیجی و بسیج نماد حضور ملی و آگاهی یک ملت است، گفت: یک فرد بسیجی باید خصوصیاتی همچون؛ تقوا، عشق به خدا، بندگی، ایثار، شجاعت، روحیه شهادت طلبی، تواضع، فروتنی، حسن خلق، اطاعت از ولی فقیه و مردمی بودن را داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اظهار کرد: امید و امنیت در بین مردم از دلایل دشمنی با بسیج بوده، چون بسیج به دنبال روشن کردن امید در دل مردم و ایجاد امنیت است و افراد غرب‌زده با بسیج مخالف هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.