جانشین بسیج دانشجویی کشور:

شعار « زن، زندگی و آزادی» عین اسارت است

کیخواه گفت: کسانی که شعار «زن، زندگی و آزادی» را مطرح می‌کنند؛ اگر کمی تفکر کنند، متوجه می شوند این شعار، ریشه در وابستگی دارد و اگر محقق شود، چیزی جز اسارت نیست.

 علیرضا کیخواه در اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی استان کرمان که در محل گلزار شهدای شهر کرمان و در جوار مزار سردار دل‌ها به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: تئوری وابستگی، ملت‌ها را مجبور می‌کند که وابسته به ابرقدرت‌ها باشند و به ملت‌ها بقبولانند که اگر می‌خواهید زندگی کنید باید وابسته به ما باشید و برای این تئوری سال‌ها تولید دانش، علم و تکنولوژی شده است و حتی اکنون این تئوری در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود و دشمن برای این تئوری تاریخ سازی کرد ه است.  

او افزود: تمام ملت‌ها، وابسته به ۲ قدرت شرق و غرب شدند و ابرقدرت به معنای واقعی کلمه آمریکا و شوروی بودند؛ اما امروز دانشجویان ما می‌گویند، زیر بیرق وابستگی نیستیم.

جانشین بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: کسانی که امروز شعار تو خالی «زن، زندگی و آزادی» را مطرح می‌کنند؛ اگر کمی تفکر کنند ریشه این شعار در وابستگی است و اگر قرار باشد این شعار محقق شود، چیزی جز اسارت نیست و اگر افراد می‌دانستند، هیچ کس این شعار را در خیابان و دانشگاه سر نمی‌داد؛ زیرا با تعریف آقایان، این شعار عین اسارات و وابستگی است.

او با اشاره به اینکه جهاد تبیین، حکم است، افزود: اگر می‌خواهیم در این امر موفق باشیم باید تاریخ را بخوانیم و تاریخ انقلاب اسلامی، انقلاب مشروطه، تاریخ غرب و رنسانس را بدانیم.

اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی استان کرمان

سردار نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم در این مراسم گفت: با توجه به اتفاقات اخیر کشور در ۷۰ روز گذشته، طی هفته بسیج برنامه‌های تبیینی، خدماتی و ... انجام می‌شود تا اقدامات اُمیدآفرینانه بسیجیان را نشان دهیم.

او افزود: یادمان نمی‌رود، شما دانشجویان در ایام نوروز تفریح خود را کنار گذاشتید و به مناطق محروم و با شرایط آب و هوایی سخت رفتید و برای خدمت‌رسانی به مردم در زمینه‌های مختلف، چون: ساخت منزل مددجویان، برنامه‌های فرهنگی و آبرسانی به مردم قلعه‌گنج و رودبار در استان کرمان و بشاگرد در استان هرمزگان تلاش کردید.

 

اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی استان کرمان

 اِبایی از بروز نمادها و شعارهای دینی نداشته باشیم 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان  هم در این اجتماع، یاد و خاطره امام شهیدان و شهدا را گرامی داشت و امنیت، عزت و آرامش نظام جمهوری اسلامی ایران را وام‌دار خون شهیدان دانست. 

او به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به جوانان برای تهذیب، تحصیل و ورزش اشاره داشت و افزود: به فرموده ایشان، مهم ترین کار جوانان در کنار کارهای فردی، تحصیل است و  جامعه ما به متخصص متعهد نیاز دارد. 

استاندار کرمان، نقش دانشجویان انقلابی در برتری‌های علمی را نیز یادآور شد. 

او بیان داشت: شرایط اخیری که در کشور تجربه شد، نشان داد باید به عنوان نیروهایی که انگیزه کار دینی و انقلابی داریم، استوار پای آرمان‌های نظام بایستیم و اِبایی از بروز نمادها و شعارهای دینی نداشته باشیم. 

فداکار تصریح کرد: کوتاهی و غفلت ما، موجب سوءاستفاده دشمن می‌شود؛ بنابراین باید در بیان آرمان‌ها، عمل به وظایف دینی و دفاع از نظام اسلامی محکم ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.