کمپ ماده ۱۶ شهرستان زرند راه اندازی می‌شود

فرماندار زرند گفت: راه اندازی شعبه کمپ ماده ۱۶ برای ترک اعتیاد معتادان متجاهر در شهرستان ضروری است.

جلسه پیرامون تعیین تکلیف کمپ ماده ۱۶ ترک اعتیاد و مسائل و مشکلات پیرامون معتادان متجاهر به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مهندس ضیاالدینی شهردار زرند و تعدادی از مدیران اجرایی برگزار شد.

فرماندار زرند در این جلسه با بیان اینکه حضور معتادان متجاهر در شهر زرند چهره شهر را نازیبا کرده، اظهار کرد: راه اندازی شعبه کمپ ماده ۱۶ در شهرستان ضروری است.

اوبا اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری درخصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی و تلاش سپاه در تحقق منویات مقام معظم رهبری، از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواست نسبت به اخذ مجوز شعبه‌ای از کمپ ماده ۱۶ اقدام لازم را انجام دهند.

حسینی نژاد با بیان ضرورت ساماندهی معتادان متجاهر، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه‌ها بخصوص شهرداری و بهزیستی به صورت جهادی تاکید کرد.

او ابراز امیدواری کرد با راه اندازی کمپ ماده ۱۶ و سرپناه شبانه در زرند، دیگر شاهد صحنه‌هایی هر چند بسیار محدود و کم رنگ ناهنجاری‌های اجتماعی خصوصا در رابطه با وجود معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها در زرند نباشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیز با بیان اینکه پیشگیری از اعتیاد و درمان معتادان، در اولویت کاهش آسیب‌های اجتماعی قرار دارد اظهار داشت: اعتیاد ریشه بخش اعظمی از آسیب‌های اجتماعی از جمله سرقت، طلاق و بی خانمانی است که نیازمند ورود با عزم ملی و محلی و همه جانبه به خصوص در بخش فرهنگی و پیشگیری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار