افتتاح مرکز مشاوره خانه مهر در لردگان

مرکز مشاوره خانواده خانه مهر شهرستان لردگان افتتاح شد.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: برای کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی و بر اساس سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج، ایجاد و راه‌اندازی مراکز مشاوره به معاونت اجتماعی بسیج محول شده است.

سرهنگ پاسدار عباس رحیمی افزود: این طرح به دنبال ایجاد یک جریان سازی مشاوره صحیح اسلامی و دین پایه است تا با شناسایی، توانمندسازی و شبکه سازی از بین روانشناسان و مشاوران متخصص برای کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های موثری بردارد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه ایجاد مرکز مشاوره خانه مهردر لردگان پنج هدف اصلی را دنبال می‌کند گفت: ارائه خدمات مشاوره و خدمات مرتبط برای رشد، تعالی و تحکیم خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی (افزایش ادواج، فرزندآوری و کمک به کاهش طلاق)، توانمندسازی و آموزش افراد و خانواده‌ها در مقابل با آسیب‌های اجتماعی از جمله این اهداف است.

رحیمی گفت: تسهیل و کمک به ازدواج آسان، کمک به کاهش میزان طلاق و سازماندهی و آموزش افراد علاقمند به فعالیت در حوزه تحکیم خانواده از دیگر اهداف مرکز مشاوره خانه مهر است.

فرمانده سپاه لردگان حجت الاسلام محمد خالدی را به عنوان مدیر مرکز مشاوره و سرکار خانم وصال اصیل را به عنوان مسئول فنی مرکز مشاوره معرفی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.