عابران پیاده نیمی از متوفیان تصادفات درون شهری

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: عابرین پیاده بیش از نیمی از قربانیان تصادفات درون شهری هستند.

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: در ۸ ماهه گذشته بالغ بر ۳۵ درصد تصادفات درون شهری منجر به فوت شده اند که بیش از ۵۰ درصد متوفیان این تصادفات عابرین پیاده بوده اند.

او با اشاره به اینکه ۴۰ درصد متوفیان درون شهری کودکان با سنین یک تا ۱۵ سال هستند افزود: نزدیک به ۷۰ درصد متوفیان درون شهری نیز حداقل ۳۵ سال سن دارند.

سرهنگ عباسی نبود روشنایی در بعضی از معابر و لباس تیره عابرین را از عوامل اصلی تصادفات درون شهری اعلام کرد و گفت: طرح هایی نیز در شورای ترافیک برای کاهش این تصادف مصوب شده است که امیدواریم زودتر به سرانجام برسد.

جریمه های اشتباه را پس می دهیم

رئیس پلیس راهور استان در خصوص جرائم رانندگی گفت: اگر راننده ای در سطح استان متوجه جریمه ای شد که وی آن تخلف را انجام نداده است می تواند به واحد اجرائیات پلیس راهور مراجعه و اعتراض خود را ثبت کند.

او با اشاره به اینکه راننده اگر جریمه خود را پرداخت کرده باشد و ما متوجه بشویم که این تخلف خطای انسانی و یا سیستمی است هزینه پرداخت شده به فرد پس داده می شود افزود: در شورای ترافیک نیز ۳ طرح پل زیر گذر و رو گذر مصوب شده که امیدواریم این ۳ طرح نیز انجام شود.

سرهنگ عباسی ادامه داد: باتوجه به شلوغی مهرشهر در شورای ترافیک نیز برای ورودی مهرشهر ۲ ورودی را در نظر گرفته ایم که یک ورودی از انتهای کارگران و یک ورودی دیگر نیز از محل ابتدای خیابان ولیعصر در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.