اعتصاب کارکنان راه‌آهن اتریش شبکه حمل و نقل ریلی را متوقف کرد

در پی اعتصاب کارکنان راه‌آهن اتریش برای افزایش دستمزد، کلیه خدمات حمل و نقل عمومی متوقف شده و رفت و آمد یک میلیون مسافر تحت تاثیر قرار گرفت.

رسانه‌ها گزارش داده‌اند در پی اعتصاب ۲۴ ساعته کارگران شبکه حمل و نقل، عبور و مرور در شبکه ریلی اتریش متوقف شده و رفت و آمد حدود یک میلیون مسافر تحت تأثیر قرار گرفته است.

به گزارش الجزیره، اعتصاب امروز (دوشنبه) بر حمل و نقل در تمام سطوح، از حمل و نقل عمومی گرفته تا خدمات منطقه‌ای و قطار‌های شبانه برای مسافت‌های طولانی و همچنین خطوط حمل و نقل ریلی تأثیر گذاشت.

اتریش که بین هشت کشور از جمله جمهوری چک، آلمان، مجارستان، ایتالیا و سوئیس قرار دارد، قطب مهمی برای سفر‌های ریلی اروپا به شمار می‌رود. گفته می‌شود خواسته اصلی اتحادیه کارگران راه آهن، افزایش حقوق ماهیانه در میانه تورم فزاینده اتحادیه اروپاست.

بحران انرژی در برخی کشور‌های اروپایی و همچنین افزایش هزینه خانوار‌ها و اقتصاد ناکارآمد، باعث شده که بخش‌های مختلف در این کشور‌ها واکنش‌هایی نسبت به شرایط اخیر نشان دهند. انگلیس، آلمان، هلند، اسپانیا، فرانسه و پرتغال از جمله کشور‌هایی هستند که در هفته‌های اخیر شاهد اعتصابات در بخش‌های مختلف بوده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار