آسفالت ۶۵۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی آذربایجان‌شرقی

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۵۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان آسفالت شده است.

آقای علیزاده با بیان اینکه عملیات آسفالت ریزی راه‌های استان آذربایجان شرقی در قالب ۹ گروه آسفالت‌کار انجام می‌شود،گفت: پروژه‌های آسفالت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در راه‌های اصلی و روستایی مسیر‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰ کیلومتر طرح آسفالت راه‌های استان در دست اجرا است، اظهار داشت: بخشی از این راه‌ها امسال و بقیه نیز در سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان شامل آسفالت راه عجب شیر - بناب به طول هفت کیلومتر، راه‌های روستایی ینگی کند و چوپوقلو به طول هشت کیلومتر، راه خوشه مهر و آسفالت جاده مرزی محدوده اسکانلو به عاشقلو (صفرلو و کرانلو) به طول پنج کیلومتر است.

آقای علیزاده ادامه داد: آسفالت کمربندی جنوبی اهر و آسفالت ریزی روستای دوشتور، آسفالت راه‌های روستایی هرزند عتیق، هرزند جدید، کوه کمر، زنوزق، باب رتین، گلین قیه، کراب و باغلار اره لان و مرکید جمعا به طول ۱۲.۵ کیلومتر و راه اصلی مرند - بناب جدید به طول ۵.۵ کیلومتر از دیگر پروژه‌های استان است.

وی آسفالت راه روستایی میاب، آسفالت راه اصلی ورودی میانه و پل قوریچای و میانه- هشترود به طول ۲ کیلومتر، راه روستایی تجرق - توبین به طول ۲۰ کیلومتر و راه روستایی شیخ درآباد به طول چهار کیلومتر را از دیگر پروژه‌های آسفالت این اداره کل اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: آسفالت راه روستایی صومعه- چله خانه سراب به طول هفت کیلومتر، راه اصلی ملکان - لیلان به طول ۹.۵ کیلومتر و راه روستایی باغ معروف تبریز به طول ۱.۵ کیلومتر از پروژه‌های استان است.

آقای علیزاده با بیان اینکه سهولت دسترسی روستاییان به شهر‌ها و رساندن محصولات آن‌ها به بازار‌های هدف با داشتن راه‌های دسترسی مناسب میسر می‌شود، افزود: در این راستا بخش قابل توجهی از پروژه‌های راهسازی در مناطق کم برخوردار و دورافتاده روستایی انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.