اجرای طرح ویژه نظارت تعزیرات حکومتی بر داروخانه‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت بر داروخانه‌های استان خبرداد


اجرای طرح ویژه نظارت بر داروخانه‌ها توسط تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی
م استان از اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت بر داروخانه‌های سراسر استان از تاریخ ۱۲/۰۹/۱۴۰۱ خبرداد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی می گوید: این سازمان در اجرای سیاست‌های دولت و به دنبال گزارش‌های واصله در خصوص احتکار، گرانی و عرضه خارج از شبکه دارو از سوی برخی داروخانه‌ها و به منظور جلوگیری از افزایش مشکلات بیماران در زمینه تهیه دارو از روز شنبه دوازدهم آذر ماه اقدام به اجرای طرح ویژه نظارت بر داروخانه‌ها می کند.

حسین نجف زاده ایجاد هماهنگی در خدمت رسانی به مردم و پیشگیری از نابسامانی در عرضه دارو و برخورد قاطع و بازدارنده با تخلفات مربوط به دارورا از دیگر اهداف این طرح نظارتی عنوان کرد.

عضو شورای قضایی استان افزود: به منظور نظارت بر وضعیت عرضه دارو، در این طرح با راه اندازی گشت‌های مشترک و با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های ذی ربط و بازرسان دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن انجام بازرسی‌های میدانی از داروخانه‌ها و انبار‌های دارویی، برخورد سریع و قانونی با تخلفات احتمالی علی الخصوص گرانفروشی و احتکار دارو در محل صورت می‌پذیرد.

وی از آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی خبر داد و از شهروندان خواست: به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح در صورت مشاهده هرگونه تخلفات مربوط به این حوزه موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۱۳۵ به سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن ۱۹۰ دانشگاه علوم پزشکی استان گزارش نمایند.

۴۸۱ داروخانه در سطح استان آذربایجان غربی فعال هستند،

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.