انتصاب جدید؛

کرم سهرابی رئیس هیات دو ومیدانی نهاوند شد

رئیس هیات دو و میدانی استان همدان گفت: کرم سهرابی دونده ملی پوش و پر افتخار نهاوند است که از امروز رئیس هیات دو ومیدانی این شهرستان شد.

مسعود بنوان رئیس هیات دو و میدانی استان همدان در مراسم معرفی کرم سهرابی در اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: کرم سهرابی یکی از قهرمانان پر افتخار و از مفاخر ورزش دو و میدانی در استان همدان می‌باشد که بیش از ۱۰ سال سابقه عضویت در تیم ملی را دارد و بیش از یکسال است که کار مربیگری در نهاوند را آغاز کرده است و از امروز به صورت رسمی رئیس هیات دو ومیدانی شهرستان نهاوند شد.

وی گفت: بیش از ۲۰ سال است این قهرمان ارزنده و ملی پوش استان همدان را می‌شناسم و با حضور ایشان در راس هیات دو ومیدانی نهاوند شاهد پرورش قهرمانان بزرگی خواهیم بود.

بنوان گفت: تربیت آموزش و پرورش استعداد‌های نوجوانان دونده برای آینده تیم ملی از شهرستان نهاوند مهمترین هدف ما می‌باشد.

در ادامه این مراسم سید اصغر ذوقی احسن دبیر هیات دو و میدانی استان همدان گفت: شهرستان نهاوند سرشار از استعداد‌های دو ومیدانی است و وجود امکاناتی مانند استادیوم علیمرادیان و مربیان سازنده‌ای مانند کرم سهرابی و محمد خزایی و دیگر ورزشکاران می‌تواند کمک خوبی برای پرورش قهرمانان باشد.

وی گفت: کرم سهرابی که خود از قهرمانان دو‌های استقامت و نیمه استقامت تیم ملی بوده است از طرف بنوان به همراه سعیدی منش عضو تیم استعداد یاب دو‌های استقامتی و نیمه استقامتی استان معرفی شده اند.

سلیمان جوانمردی هم گفت: کرم سهرابی در دوران قهرمانی و عضویت در تیم ملی از بااخلاق‌ترین‌های کشور بوده و دارای تجربیات ارزشمندی در این عرصه است.

وی گفت: معرفی این قهرمان سابق ملی پوش به عنوان سکاندار ریاست هیات دو ومیدانی نهاوند نوید بخش روز‌های خوبی برای کشف استعداد‌های دو ومیدانی نهاوند است.

جوانمردی تصریح کرد: کرم سهرابی بیش از یکسال است که کار تمرین و آموزش دوندگان را از مدارس و رده‌های پایه نونهالان ونوجوانان را شروع کرده وچندین قهرمانی در رده سنی دختران و پسران حاصل تلاش ایشان بوده است.

کرم سهرابی متولد ۱۳۵۷ روستای تکه از توابع بخش مرکزی شهرستان نهاوند می‌باشد که در مدت ۱۰ عضویت در تیم ملی دو ومیدانی و فعالیت ورزشی حرفه‌ای خود موفق شده است نزدیک ۵۰ مدال و عنوان قهرمانی را از مسابقات داخلی و بین‌المللی کسب کند، این قهرمان ارزنده نهاوندی بیش از ۱۰ سال رکورددار لیگ دوومیدانی ایران و عضو تیم ملی بود.

او در طول سال‌ها فعالیت در تیم ملی و باشگاه‌ها کشور یک سال به‌عنوان مرد سال دوومیدانی ایران انتخاب شد، ۶ سال قهرمان دوی ۳ هزار متر با مانع کشور، مقام چهارمی دو ۳هزار متر آزاد داخل سالن آسیا در کشور تایلند، نایب‌قهرمانی مسابقات انتخابی کشور تایوان برای ورودی به المپیک پکن، نایب‌قهرمانی مسابقات بین‌المللی آسیا و اروپا در کشور مجارستان، قهرمانی مسابقات بین‌المللی کشور قزاقستان و دو مقام سومی مسابقات بین‌المللی دهه فجر تهران از عناوین اوست همچنین او سال ۱۳۸۶ جزو بهترین دوندگان ایران و مرد سال کشور شد. سهرابی ۶ سال مدیر روابط عمومی کمیته المپیک غرب کشور بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی دکامی
۲۳:۵۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید
ببخشید میشه آدرس دقیق باشگاه دومیدانی نهاوند رو بگید
آخرین اخبار