لاپوشانی رسانه های معاند درخصوص معرفی قهرمان دروغین

پروژه قهرمان سازی فردی در مشهد که در روزهای اخیر توسط رسانه های معاند مطرح شده بازهم دروغ از آب درآمد.

سرهنگ جواد شفیع زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: متهمان به قتل محمد حسین شرکاء، رییس مرکز کارشناسان قوه قضاییه با تلاش پلیس به سرعت شناسایی شدند و حین دستگیری چهار نفر متهم به قتل که با آنان متهم اصلی نیز بود حین دستگیری با خوردن یک بسته قرص برنج اقدام به خودکشی کرد.

او افزود: به رغم اقدامات اورژانسی و درمانی، این متهم جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: ٢ نفر از متهمان نیز اختلاف شخصی را انگیزه این قتل عنوان کرده اند و تحقیقات ادامه دارد.

یک بوکسور آماتور که در مشهد از نزدیک با زندگی، فعالیت‌های ورزشی و اخلاق فردی این متهم آشنا بود گفت: حسن ناصری از چهره‌های آشنا و البته خشن رشته ورزشی بوکس در مشهد و خراسان بود.

او که خواست نامش در خبر ذکر نشود افزود: متاسفانه ابتدا خبر کشته شدن این ورزشکار حرفه‌ای و صاحب نام در رسانه‌های آن سوی مرز‌ها منتشر شد که باعث تاثر اهالی بوکس شد، اما بعدا مشخص شد وی در جریان قتل مرحوم شرکا دستگیر شده است.

این بوکسور مشهدی ادامه داد: بار‌ها شاهد ایجاد درگیری و زخمی شدن مرحوم ناصری بواسطه درگیری و خشونت بوده ام و موضوع مصرف قرص برنج از سوی او پذیرفتنی است؛ و با توجه به روحیات حسن ناصری وی از آن دست افرادی نبود که دستگیری با اتهام سنگین قتل را بپذیرد لذا مصرف قرص برنج برای اینکه زنده دستگیر نشود با روحیاتش سازگاری دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.