دستگیری شکارچیان متخلف در بیله سوار

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار گفت: فردی که اقدام به شکار یک قلاده گرگ و زنده گیری یک بهله دلیجه و انتشار تصاویر آن کرده بود دستگیر شد.

عسگر جبرائیلی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار فردی را که اقدام به شکار یک قلاده گرگ و زنده گیری یک بهله دلیجه و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار گفت: این فرد متخلف پس از شکار یک قلاده گرگ و زنده گیری یک بهله دلیجه، نسبت به تصویربرداری و انتشار آن در صفحه مجازی خود اقدام و مخاطبان خود را به انجام شکار غیرمجاز تشویق می‌کرد.

جبرائیلی افزود: هویت این فرد متخلف توسط ماموران یگان حفاظت شهرستان بیله سوار شناسایی و طی تشکیل پرونده تخلف زیست محیطی به مرجع قضایی معرفی شد.

او افزود: همچنین در یک هفته گذشته ماموران طی ماموریت‌های گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز، با سه مورد تخلف شروع به شکار غیرمجاز برخورد کرده و ضمن دستگیری شکارچیان مانع از شکار غیرمجاز آنان شدند.

جبرائیلی اظهار داشت: در یکی از این موارد که با همکاری پلیس امنیت و اطلاعات شهرستان صورت گرفت منجر به کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری قاچاق از متخلفان شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.