۴۲۰۰ خیر مدرسه ساز در آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی گفت: چهار هزار و ۲۰۰ نفر خیر مدرسه ساز و همیار خیر در استان داریم که سه هزار و ۶۰۰ نفر آنان همیاران هستند.

علی آخوندیان افزود: تعهد خیران مدرسه ساز آذربایجان غربی برای سال‌جاری ساخت ۵۸ مدرسه با ۲۶۶ کلاس است که تاکنون در این راستا ۲۶۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره بیست و سوم در سال ۱۴۰۰ خیران احداث ۲۸ مدرسه با ۱۱۶ کلاس درس را متعهد شده بودند، اظهار کرد: ارزش ریالی طرح‌های سال گذشته ۱۱۶ میلیارد تومان بود.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی گفت: میزان تعهدات خیرین مدرسه ساز استان از سال ۱۳۷۷ تا کنون احداث یک هزار و ۶۶۲ مدرسه با هفت هزار و ۹۱۷ کلاس درس بوده که از نظر ریالی ۹۹۰ میلیارد تومان از میزان تعهد آنان بود.

آخوندیان ادامه داد: از مجموع کل تعهدات یاد شده تاکنون ۹۵۰ مدرسه با چهار هزار و ۴۰۰ کلاس درس احداثی به ارزش بیش از ۴۴۰ میلیارد تومان محقق شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی اضافه کرد: ۱۶۷ مدرسه با ۲۹۰ کلاس درس به صورت مشارکتی در دست اجراست و خیرین سهم خود را برای احداث مدارس به صورت ۳۰ درصد در روستاها و ۵۰ درصد در شهرها عملی کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.