مرکز مشاوره خانواده در کنار گلزار شهدای گمنام بم راه اندازی شد

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی شهرستان بم گفت: مرکز مشاوره در کنار گلزار شهدای گمنام بم ایجاد و راه اندازی شد.

صادق غلامرضایی مسئول قرارگاه تحول اجتماعی شهرستان بم گفت : وجود شهدای گمنام در هر منطقه به عنوان سنگربان در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی میتواند اثر بخش باشد، با توجه به هجمه زیاد دشمنان به خانواده‌ها در قرارگاه تحول اجتماعی  مرکز مشاوره در کنار گلزار شهدا گمنام بم ایجاد و راه اندازی شد.

او افزود: تمام‌خدمات مشاوره توسط اساتید به صورت جهادی از دانشگاه علامه طباطبایی و دانشکده ال یاسین برای خانواده‌ها و نو جوانان رایگان ارایه می‌شود.

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی شهرستان بم بیان کرد: دغدغه ما تقویت بنیان خانواده است در گلزار شهدای گمنام بم در کنار دو شهید عزیز خدمات مشاوره خوبی در ماه ، دو روز به صورت فردی ارایه می‌شود.

او افزود: علاوه بر مشاوره خانواده و با رویکرد اساتید آموز‌ه های دینی مشاوره اسلامی در این‌ مرکز انجام می‌شود و آنچه که خانواده‌ها به صلح و سازش میرساند باور‌های دینی و اعتقادی ماست و بر اساس روانشناسی دینی خدمات مشاوره داده می‌شود و نتیجه بسیار بهتری به مشاوره‌های دیگر داردمشاوره اسلامی اثر بخش‌تر است .

مسئول قرار گاه اجتماعی شهرستان بم تاکید کرد : در مجموعه شهدا گمنام بم دوره مربی گری سبک زندگی در حال برگزاری است برای تربیت مشاورین و به  صورت عمومی میتوانند نقش افرینی کنند و به عنوان کنش گر حوزه خانواده اثر بخش باشند و در آینده به عنوان ظرفیت پایدار در شهرستان بم استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار