غیرت ملی جوانان، در نوک حمله قدرت‌های استکباری

معاون قضایی دادگستری کرمان گفت: قدرت‌های استعماری که در دهه‌های اخیر از این عنصر اساسی ضربه خورده‌اند، نوک حمله خود را متوجه غیرت ملی جوانان کرده اند.

حسین روحانی در جلسه دادگاه مطبوعات استان کرمان که با حضور اعضای هیئت منصفه برگزار شد، افزود: ۱۶ آذر به جهت جانفشانی دانشجویان با حمیت و غیرت مندی که به انفعال حاکمان وقت در برابر دخالت و تحقیر قدرت‌های استعماری معترض بودند، به نام روز دانشجو نامگذاری شده است که این روز را به این قشر فرهیخته و سرنوشت‌ساز تبریک عرض می‌کنم.

رئیس شعبه اول دادگاه کیفری یک استان کرمان با اشاره به اینکه به گواهی تاریخ غیرت ملی و عرق وطن دوستی ملت ایران خصوصاً قشر جوان حماسه‌ها آفریده و در تاریخ ماندگار شده است، اظهارداشت: ملت فهیم و بصیر خصوصاً دانشجویان فرهیخته با آگاهی از سابقه شوم قدرت‌های استعماری و نقشه‌های آن‌ها همواره به عِرق ملی و وطن دوستی پایبند بوده اند و مسیر خود را از جریان همسویی با دشمن جدا می‌دانند و در این عرصه اهالی رسانه، مطبوعات و قلم نقش سرنوشت‌سازی دارند.

معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان افزود: قطعاً سکوت در مقابل این نوع هجمه، با هر نگرش سیاسی، با غیرت و عرق ملی سازگار نخواهد بود و امید است با شناخت و انجام به موقع تکالیف ملی و مذهبی وظیفه خود در مقابل کشور و ملت را ادا کنیم.

در این جلسه به پرونده یک رسانه الکترونیک رسیدگی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار