رئیس جمهور:

دشمن در حوادث اخیر داعش‌وار به جان مردم افتاد

رئیسی گفت: دشمن در حوادث اخیر داعش‌وار به جان انقلاب و مردم افتاد و نهایت عناد را نسبت به جریان ارزشی و جبهه انقلاب به نمایش گذاشت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان عصر روز گذشته (پنجشنبه) در آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مدافع امنیت که در مسجد سلمان ریاست جمهوری برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اولین شهیده دفاع از ولایت، شهدای مدافع امنیت را پیروان صدیق آن حضرت توصیف کرد.

رئیس جمهور با اشاره به شکست دشمنان در جنگ هشت ساله و همچنین ناکامی آن‌ها در توطئه‌های چهل سال اخیر، اظهار کرد: دشمن قصد داشت در جنگی ترکیبی و توطئه‌ای جدید، ارزش‌ها، انقلاب اسلامی و مردم را مورد هجوم قرار دهد، اما فرزندان بصیر ملت در مقابل این هجمه ایستادگی کردند.

وی افزود: دشمنان می‌خواستند نسخه‌ای که در برخی کشور‌ها اجرا کرده بودند در ایران اسلامی با شعار‌های توخالی و فریبنده اجرا کنند، غافل از اینکه اینجا مردان، زنان و جوانان سلحشوری هستند که با احساس مسئولیت پای انقلاب و ارزش‌ها و کشور خود ایستاده‌اند.

رئیس جمهور گفت: دشمن در حوادث اخیر داعش‌وار به جان انقلاب و مردم افتاد و نهایت عناد و سبوعیت و حقد و کینه نسبت به جریان ارزشی و جبهه انقلاب را به نمایش گذاشت.

آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: امروز اگر وضعیت شهر‌های ما آرام است و در امنیت قرار داریم، به برکت خون جوانان عزیزی است که در برابر هجوم اغتشاشگران ایستادند. وی ادامه داد: البته اگر چه غم از دست دادن آن‌ها برای‌مان بسیار دشوار است، اما دستاورد خون پاک آن‌ها ناامیدی دشمن بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه شهدا قبل از شهادت، شهید زندگی کرده‌اند، تصریح کرد: تمام ابعاد زندگی نورانی شهدا، موضع‌گیری آنها، دشمن شناسی و نگاه‌شان به مسیر ولایت، پیروی از امام و حرکت در مسیر انقلاب و خدمت به مردم، به ویژه دستگیری از محرومان، سرشار از خیر و برکت است و شهادت قله مسیر حرکت آن‌ها بود.

آیت‌الله رئیسی ایستادگی و مقاومت پای دین و ارزش‌ها را پیام شهدا و همگان را مخاطب این پیام و سخن دانست و گفت: گذشت زمان آثار و برکات خون شهدا را بیشتر نشان خواهد داد. رئیسی روشنگری و جهل زدایی از جامعه را از آثار خون شهدا دانست و افزود: امروز امپراطوری رسانه‌ای دشمن با صحنه‌سازی و دروغ‌پردازی تلاش دارد تا حقایق را وارونه جلوه دهد، اما خون شهدا، تبلیغات مسموم و توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد و به جامعه آگاهی بخشید.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به رفتار دوگانه دشمنان در حمایت از تروریسم و ادعای حمایت از مردم گفت: امروز دشمنان ملت ایران برای مردم ما شعار «زندگی» سر می‌دهند، اما از آن طرف عمال اسلحه به دست‌شان در حرم شاهچراغ جان کودک ۱۰ ساله و پدر و مادرش را می‌گیرند.

وی با بیان اینکه محصول شعار دموکراسی دشمن در افغانستان ویرانی شهر‌ها و خانه‌ها بود، افزود: آن‌ها در افغانستان ادعای دموکراسی داشتند، اما محصول لشکرکشی به این کشور ۳۵ هزار کودک معلول بود و تمام خانه‌ها و شهر‌ها را ویران کردند و باز هم ادعا دارند که ما زندگی می‌بخشیم! به کدام مردم دنیا زندگی بخشیده‌اند که چنین ادعایی دارند؟

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه فضاسازی‌ها تمام می‌شود و باطل از بین می‌رود و حق پایدار خواهد ماند، در واکنش به درخواست خانواده معظم شهدای مدافع امنیت برای شناسایی، محاکمه و مجازات اغتشاشگران و عوامل شهادت نیرو‌های حافظ امنیت تاکید کرد که این مسئله با قاطعیت از سوی دستگاه‌های ذیربط پیگیری خواهد شد.

پیش از سخنان رئیس جمهور، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین مادر شهید دانیال رضازاده و همسر شهید امیراحمدی سخنرانی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
از چین چه خبر؟؟؟خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
بیا کنارم سروه ناز بی تاب
۲۳:۵۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
سود سهام هارو کی واریز میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
ما هم باید دشمنان ایران رو داعش وار بفرستیم اون دنیا !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
چین و عربستانم صلح کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
از جنایات عربستان علیه دیگر کشورها پرده برداشته شود
با توجه به اینکه عربستان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای در اعتراضات و اغتشاشات کشورمان با انتشار خبرهای کذب از شبکه معروف وابسته به خود فعال بوده است و باعث گمراهی برخی از جوانان کشورمان در اعتراضات شد و به اموال عمومی کشورمان نیز خسارات زیادی وارد کرد، بهتر است مسئولان فرهنگی با راه‌اندازی کانال‌های عربی‌زبان ماهواره‌ای ایرانی، درصدد بیداری مردم برآیند و از این طریق از جنایات عربستان علیه دیگر کشورها پرده بردارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
غربی‌ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
ایران متاسفانه تاکنون به تحریم و مداخله پاسخ نداده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار ثابت کرد قابل اعتماد نیست
اروپا جنایتکار ثابت کرد قابل اعتماد نیست
آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار، هر دو از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار، هر دو از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
مردم ایران هرگز کشتار و جنایت‌های آمریکا جنایتکار را فراموش نخواهد کرد.
مردم ایران هرگز کشتار و جنایت‌های اروپا جنایتکار را فراموش نخواهد کرد.
مردم ایران هرگز کشتار و جنایت‌های انگلیس جنایتکار را فراموش نخواهد کرد.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
باربارا وودوارد بی ادب، نماینده انگلیس جنایتکار در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، روسیه و چین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
بیانیه سران شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران و این در حالی سران بی ادب شورای همکاری خلیج فارس از سال 2015 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی عربستان سعودی و متحدانش هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در حوادث اخیر داعش‌وار به جان انقلاب و مردم افتاد و نهایت عناد و سبوعیت و حقد و کینه نسبت به جریان ارزشی و جبهه انقلاب را به نمایش گذاشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
غربگراها اغتشاشگران وحشی داعشی را که با شعار تجزیه‌طلبی، فحاشی، هتاکی و ترور و... به کف خیابان آمدند را صدای ملت معرفی می‌کنند و اظهار می‌دارند که باید این صداها را شنید و به اربابشان باج داد! ولی صدای چند ده میلیونی ملت در تشییع بی‌نظیر سردار دل‌ها در اقصی نقاط دنیا و کشورمان، ‌انزجار از آمریکا و اغتشاشگران در تشییع شهدای امنیت و 13 آبان امسال را نمی‌شنوند. ظاهراً از دید این قماش صدای ملت عربده‌ها و فحاشی‌های چندش‌آور چند خود‌فروخته از سنخ یزید بن معاویه و عبیدالله بن زیاد است! کور باد چشمی که حقایق را نمی‌بیند.
آمریکایی‌ها از یک طرف با ایران دشمنی می‌کنند از طرف دیگر پیغام و پسغام برای ادامه مذاکرات و احیای برجام می‌فرستند. یا خودشان را مسخره کرده‌اند یا ما را ساده تصورکرده‌اند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
سوال اینجاست پس چرا ایران با دشمن مذاکره و همکاری کرده است؟
مذاکره ایران با دشمن از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی هم روحانی، ظریف و عراقچی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که متاسفانه ایران در مذاکره با دشمن همه جانبه همکاری کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار در حوادث اخیر داعش‌وار به جان مردم افتاد.
اروپا جنایتکار در حوادث اخیر داعش‌وار به جان مردم افتاد.
انگلیس جنایتکار در حوادث اخیر داعش‌وار به جان مردم افتاد.
فرانسه جنایتکار در حوادث اخیر داعش‌وار به جان مردم افتاد.
آلمان جنایتکار در حوادث اخیر داعش‌وار به جان مردم افتاد.
کانادا جنایتکار در حوادث اخیر داعش‌وار به جان مردم افتاد.
عربستان سعودی جنایتکار در حوادث اخیر داعش‌وار به جان مردم افتاد.
اسرائیل جنایتکار در حوادث اخیر داعش‌وار به جان مردم افتاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
چقدر تحریم میکنن از چپ و راست تحریم میکنن اصلا معلوم نیست چه خبره چی میخاد سرمون بیاد وای به حال ما نتیجه تحریم گرونی و بیکاریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
اینها همه دسته کلهای سلبریتی های احمق و جریان افساد طلب است ، هرچه فریاد دارید بر سر این دو طیف مزدور بزنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
اگه میتونستی حداقل با تمهیداتی عرضه ی خودرو رو افزایش بدی و عرضه با تقاضا برابر بشه و جلوی بازی انحصاری خودروسازها رو بگیری ، الان اوضاع و جایگاه متفاوتی داشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
آقای رئیسی چند نفر احتمال قوی می‌دانند که تروریستی ديده اند که برای شناسایی آمده بوده است. از آنجا که این خبر القا وحشت غیرمنطقی نیز داشته و چندین ساعت گذشته بوده و شبیه این بوده که پشتیبانی لجستیکی داشته، احتمال دارد که مجدد با هدف بدی بیایند . هر تدبیر امنیتی بلد هستید برای تأمین امنیت اقدام نمائید. این اطلاع رسانی واقعا لازم بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
ناشناس 21:52
این ملت ایران نیستند که لایک های منفی علیه نظام می گذارند اینها پیر و پاتالهای مزدور در تیرانا هستند و پول مزدوری می گیرند از عربستان برای القای اینکه ملت هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه و همه مشکلات کاره دشمنه بازی با کلمات وقتی چیزی برای عرضه نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
مسئولین ما جانشینان برحق خدا بر زمین اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
یعنی واقعا دشمنان ایران اسلامی یک مشت فاحشه و اراذل اوباش و تروریست بیش نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
عزیز دلم آقای رئیسی جوانی ما خوردش به پراید ۲۰۰ میلیونی و خونه ی میلیاردی، تنها سرگرمی و کسب و کار ما اینستاگرام بود که با دستور شما و مجلس فیلتر شدش. آیا ما حق نداریم ناراحت باشیم؟؟ جنگ اقتصادی شما مجروح های عصاب و روان زیاد داده جامعه افسرده شده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
مردم تحت آموزش و فرهنگ‌سازی‌های شما رشد کرده‌اند. این‌که مردم حرف شما رو گوش نمیدن و حرف بیگانگان رو گوش میدن، نشانگر مشکل شماست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
نمیدونم چرا احساس میکنم این داستان کار یکی از معروفان است که وابستگی به انگلیس یا فرانسه یا آلمان دارد
به خذفشون دارن اعتراض میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
کامنت ها و لایک و دیس لایک ها گویای همه چیز است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
بله کاملا گویا هست.ما مردم همچنان حامی کشورمون هستیم و در برابر نیرنگ آمریکای جنایتکار ایستادگی میکنیم.مرگ بر منافقین و کفار.مرگ بر آمریکا.مرگ بر نوکران آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
البته که کامنت های آلبانی نشین بیشتره چون ازخون وآه ملت ایران ارتزاق می کنند،ونفعشان جنگ وآشوب،تحریم ملت ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
قیمت موتور سیکلت داره از خودرو گران تر می شود مسئول داره یا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اینکه چطور ملت به مرگ روزانه چندین نفر بخاطر کرونا،تصادف،آلودگی هوا،بیماریها و.... هیچ واکنشی نشان نمیدهن اما بخاطر مرگ مشکوک یک دختر نزدیک سه ما درکشور آشوب میشه و بخاطر اعدام یک اغتشاشگر دوباره در آتش فتنه دمیده میشه واقعا جای بررسی و حل ریشه ای مسئله داره،حالا متولی این کارکیه درکشور و وظیفه روشن نمودن ملت بعهده چه کسی هست که مردم هم ازش حرف شنوی داشته باشن جای سواله،اینکه یک ملت خیر و صلاح خودشو تشخیص نده و به سمت نابودی خودش قدم بزاره،به نظرم همه تریبون دارها و همه اونهایی که شنونده ای دارن باید دقیق و هوشمند و مداوم پای کاربیان،قابل قبول نیست که یکی مثل مصی علینژاد روزانه چندین استوری و سخنرانی و جلسه و مصاحبه بده بیرون در راستای اهداف شیطانی خودش اونوقت رئیس صدا و سیما و وزیر فرهنگ و امثالهم...ما حتی صحبت کردن بلد نباشن تا چه برسه به اینکه نفوذ کلامی در مردم داشته باشن ،چرا مهره چینی دشمن باید بسیار قوی تر و فعالتر و موثرتر از مهره چینی نظام باشه؟!واقعا چرا مسئولین و تریبون داران ما از مهره های دسته چندم دشمن ضعیفتر عمل می کنن؟!کجای کارایراد داره؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
شما خودت همه چیزو گرفتی و فهمیدی! پس نیازی به پاسخ نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
ای کاش کمی با بصیرت و آگاهی به حقایق نگاه میکردی و نتیجه میگرفتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
متاسفانه بعضی از مردم از شدت علاقه برای نوکری آمریکا چشمشان کور شده و نمیفهمن آمریکا خیرخواه ما نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
حرف از کرونا نزنین که پای خودتون بدجور گیر هست
فتواتون که یادتون نرفته!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
من با حرف و کلام و نظر ایشون بی نهایت موافقم واقعا حرف دل یه ملت و زدی شما نگاه نکن دو تا نادان نفهم میان کامنت میزارن اینا همون رفیق و شفیق مسیح الینزاد هستن شک نکن شما همه اینا که کامنت میزارن این پست شک ندارم موافق و هم نظرن یا حرف و عقاید شما حرفت و گفتی بسیار به جا و دقیق و درست و عادلانه گفتی خدا نگهدار شما و مذهب شما آفرین بر این تفکر مرحبا رحمت ب چنین بشر هایی که ما داریم با چنین افکار و روشن فکری مرحبا درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
متاسفانه در این چند سال لقمه حرام کار خودش را کرده گوش ها مر و زبانها لال و چشم ها کور شده اند ، تا چند وقت پیش خط و نشان و هر تیر برقی را برای دار زدن بسیج و پاسداران نشان می دادند ولی حالا که یک لات و اوباش و سر گردنه را مجازات کردند زبان بازگردند و می گویند اعدام نکنید باید تمام کسانی را که در این آشوبها دستگیر می‌شوند بدون برو برگرد اعدام کنند تا عبرت سایر وطن فروش ها شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
وقتی یک محیط غیر رقابتی در انتخابات ایجاد و رئیسی رو به ملت تحمیل میکنید وقتی هیچ اقدامی برای کنترل تورم انجام نمیشه وقتی به فرض ثابت موندن تورم باز ۶۷ سال طول میکشه تا یه واحد اپارتمانی توسط یه کارمند توی تهران خریداری بشه وقتی مافیای خودرو دارن خون ملت رو میمکند چه انتظاری از همراهی مردم با دولت و حکومت دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
شماهم دروغ اصلاخات راکه جایگاه مردمی خودراازدست داده بودومی خواست بادروغ وفریب خودراموجه جلوه دهدباورکرده ایدسرمنشاتمامی گرانیها،دزدیهااختلاس ها،همین حزب بودندوهستندفراموش کردیددرزمان ریاست آقای روحانی قیمت هاسربه فلک کشیدوبازارمسکن وخودروازکنترل خارج وقیمت هانجومی شدودلال چهارهزاری به سی هزاررسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
خوش به حال تو!! انگار پارسال که رییسی نبود وضع خوب بود امسال خرابه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
رییسی با انتخاب مردم باشعور که نگران کشورشان بودن روی کار آمد.خدا بهش سلامتی بده که با تمام توان تلاش میکند.رییسی منتظر نیست تا بعضی از مردم غرب گدا ازش تشکر کنن.ظاهرا غربگداها علاقمند بودن تا کسی رییس جمهور بشه که تمام منابع کشور را تقدیم به آمریکا کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
چه رئیسی چه کس دیگه ای چه چپ و چه راست فرقی نداره.این اقتصاد بدجور مریضه و قابل علاج هم نیست.خانه از پای بست ویران هست
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۱:۱۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
درود بر شرفت، کاملا درست گفتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اگه واقع بین باشیم تو این چند هفته که اغتشاشات شکل گرفته به اقتصاد مملکت ضربه خورده از بورس و طلا و سکه و دلار و ماشین و....
پدر سوخته های خارجی هم با فشار به اصطلاح روانی و اقتصادی حسابی روی روان اقتصاد و دلار کار میکنن که مشکل اقتصادی و روانی مردم بیشتر بشه
ان مع العسر یسری فان مع العسر یسری
خداوندا شر دشمنان داخلی و خارجی را به خودشون برگردان
آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دشمن داخلی آسیب بیشتر از خارجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
از شما دستور اما واقعیت برعکس عمل می کنند گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دشمن کی هست حالا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
یعنی واقعا نمیبینی ؟؟؟!!! دشمن اونیه که با همه توان رسانه ای و مجازی و اقتصادی داره جوانهای ما را تحریک به نابودی کشورشون میکنه بعضی ها نا آگاهانه تو دام دشمن افتادن بعضی ها هم که متاسفانه تعداد کمی هستند آگاهانه دارن برای آل سعود و آمریکا و اسرائیل سربازی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دشمن فرضی را میگن طبق معمول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دشمن اصلی نوکران آمریکا و غرب پرستان روغنفکر هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
دشمن هر ملت، خائنین داخلی و سلطه طلبان خارجی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
و نشون دادن کل تجزیه طلبا و معاندا و... با اون همه دلار و پشتیبانی نتونستن حتی ١٠٠ نفر رو هم جمع کنن.و کسی که با این حجم حمایت نتونه کار به این کوچیکی رو انجام بده چه به حکومت کردن. حتی عرضه براندازی هم ندارن چه برسه به حکومت خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
کی دیدید تو اجتماعات منافقین و برانداز ها به مسئولین بی لیاقت توهین کنن، دیدید راجع به اختلاسگرها، وزیران کم کار شعار بدن؟ نه ولی عوضش تا دلت بخواد به کسایی که مثل مرد کنار مردم وایستادن تو سختی ها توهین کردن و شهیدشون کردن، به رهبری توهین می کنن کسی که فرمانده نیروی های مسلح است و نیرویی ساخته که رو دستش تو دنیا نیست، به بسیجی توهین می کنن که تو سیل و زلزله و... کنار مردم و در حال رفع مشکل اونا بوده، با بی لیاقت ها کاری ندارن، شایستگان را می‌زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر شما که عامل همه مشکلات مردم هستید و حالا جان جوانان مردم را نشانه گرفتید، دشمن این ملت شمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
چرا میترسید نظرات و منفی ومثبت را شفاف اعلام کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
نمیترسن.فقط نظر عقب مانده های ذهنی را پخش نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
عصر امروز برای چند دقیقه اینستگرام بدون فیلتر شده بود قضیه چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
با مدیر بی لیاقت که کاری ندارن زمان روحانی به خاطر گند دولت خودش فتنه بنزین به وجود اومد اما زمان رئیسی به خاطر یه مشت دروغ هموطنامونو به جون هم انداختن تا کشور رو دچار بحران کنن. آره حقا که هدف افراد شایسته هستن، با بی عرضه ها کسی کاری نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
وضعیت دولت روحانی تا پنج سال تا سال ۹۶ خوب بود گرانی کمتر بود
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۹:۲۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دشمن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
بله شما باید هم تعجب کنی.چون روغنفکران خیال میکنن آمریکا دوستشان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
بسیجی همونی بود که تو سیل و زلزله و واکسیناسیون و کمک های مومنانه و ضد عفونی معابر خط مقدم بود، رهبری کسی هست که فرمانده نیروهای نظامی ست، هرکی موفق بوده و خدمت کرده آماج فحش، تا حالا دیدید تو فتنه به مدیران بی لیاقت فحش بدن؟!!
اندکی تفکر....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اگر دولتمردان هر کشوری عرضه و جنم داشته باشن، کشورای دیگه هم مجبورن با احترام برخورد کنن! مثل دیدار امروز نخست‌وزیر چین از عربستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
رئیس جمهور عزیز میدونیم داعشی ها گردتا گرد منتظر نشستن تا ایران رو به عراق و ویرانه تبدیل کنن، اما شما هم بدون که باید با سرعت و قوت بیشتری به تلاش هات ادامه بدی، ما یادمون نمیره که دست دلال ها رو تو قضیه آرد قطع کردی، واردات خودرو آزاد شد،سواحل آزاد شد. دمت گرم خدایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
یادت هم هست قیمت چند قلم فقط قرار بود افزایش پیدا کنه به بهانه قاچاق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دوستان انبارهای ذخیره‌ای انرژی و غذا داشت تمام می‌شد ایشون به دادمان رسیدن، برخیمون انصاف داشته باشیم
خدا می‌دونه اوضاع اگه مقاومتمون رو خدایی ناکرده از دست بدیم چجوری میشه قدر بدونیم
اوضاع جهان کلا وارونه داره میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
به والله که گفته آقای رییسی عین حقیقت است،اگرمناطق کردنشین که توسط،دمکرات،کومله ومنافقین موردحمله قرارگرفته بودندمشاهده می کردیدشهرهایی که اگرواردآن می شدیدفکرمی کردیدسوریه،لیبی،ویافلسطین است من کردآن موقع فهمیدم وقتی رهبرم ورییس جمهورازپروژه ی سوری سازی ایران می گفتند منظورشان چیست،به والله اگرقدرامنیتمان راندانیم،آواره وسرگردان باشهرهایی ویران،مردانی باسرهایی بریده،زنانی بادستان بسته وبه بردگی گرفته،نوزادسرخ شده درماهی تابه مواجه خواهیم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
چرا سایت باشگاه خبرنگاران از بیانه مشترک کشور دوست و برادر چین با عربستان چیزی منتشر نمیکنه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اره شما که کاملا بی گناهید مقصر دشمنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
قوه قضاعیه باید به این داعشی های داخلی ذره ای رحم نکند .واما مسولان همگی مخصوصا انان که خود را به خواب زدند بیدار باشند دشمن ما خیلی بیدار است و نقشه ها کشیده البته ما باید از انان هوشیار تر باشیم تا نقشه هایشان را نقش بر اب کنیم با لطف خدا
United States of America
سعید کردزنگنه
۱۸:۰۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
امروز رفتم بیسکویت بگیرم دیدم ۱۰۰ درصد گرونتر شده هفته پیش بیسکویت می گرفتم ۴۰۰۰ تومن امروز شده بود ۸۰۰۰ تومن و فقط خاص همون کالا نبود همه ی اجناس ۱۰۰ درصد گرونتر شده بودند اونوقت رئیس جمهور درباره ی دشمن بیرون از کشور حرف میزنه بابا دشمن داره داخل کشور لاکچری زندگیش رو میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
با این فتنه ای که شکم سیران راه انداخته اند جز ایجاد مشکل اقتصادی و مشکل برای مردم عادی نتیجه دیگری نداشته است‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
واقعا به جان مردم افتاد خدا بیناست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
فقط شعار هیچ کاری از دست شما ساخته نیست در حد رئیس جمهوری ایران نیستید .....کشور ایران تو این اوضاع رئیس جمهوری با افکارو اندیشه شهید مظلوم بهشتی میخواد و کابینشم مردانی دلاور همچون باکری وهمت و ستاری و فلاحی میخواد ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
الان دشمن فرضی در هزاران کیلومتر دورتر تشریف دارند .ولی دشمن واقعی و فریب کار در لباس دوست در همه پستهای مدیریتی و حکومتی حضور دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
میشه یه بار بدون دشمن دشمن و آل سعود و آمریکا و اسرائیل بشینید و مرد باشید از کاستی های خودتون هم بگید ؟؟؟
شما چیکار کردید برا این مردم که همش هر چی میشه مردم رو در مقابل دشمن قرار میدید و فکر می‌کنید همه تو جبهه شما هستن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حاج محسن
۱۷:۱۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
وقتی یه نخبه زندانی میشه یا کول بر و بعدش یه بیسواد و بی لیاقت مدیر میشه چه انتظاری داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
نخبه های سلف مختلط ی رو میگی!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
نابود شن داعشی ها داخلی خصوصا اختلاسگر ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
خوشم میاد yjc بیشتر کامنت ها رو نشر میده، قبلا اینجوری نبود
اینم حقه بازی جدیدتون هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
هر کاری از نظر شما قوم عجوج و مجوج , حقه بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دشمن برا ما همیشه داعشه
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۶:۵۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
حمایت همه جانبه از بورس سبب کاهش تورم می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
شما اقتصادو درست کن قول میدم مردم خودشون دشمنان رو نابود کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
فقط حرف حرف حرف.اقای رییسی شما همش میگفتی روحانی مقصره.الان خودت چکار کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
hafez
۱۶:۴۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دوستان وقتی میگیم خاک ،پرچم و ایرانی یعنی همه مردم ایران ولی چرا در برخورداری از امکانات رفاهی،وثروت ملی نمیگید ملت واحد؟همه ی ایرانی ها باید و باید در دسترسی به رفاه و عدالت اجتماعی باید یکسان باشند یکی گوشت مرغ و جلوی سگ خانگی اش میاندازد دیگری توان خرید پای مرغ را ندارد یکی چند تا فرزند دارد به خاطر ضابطه همه سر کارند یکی هم چون باباش کارگره بیکاره،به یکی دفترچه سلامت دادین هیچ جا قبول نمیکنه به دیگری دفترچه طلایی دادین رو سنگ کار میکنه به یکی خانه سازمانی رایگان دادید یکی هم پول پیش نداره خلاصه اگه میخواهید هر کسی پرچم و وطنشودوست داشته باشه باید به همه یک اندازه رفاه بدهید .باشگاه خبری عزیز لطفا انتشار دهید
Iran (Islamic Republic of)
اسفند
۱۶:۳۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
سلام بامرام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
تولید ثروت ملی ازراههای داخلی وخلرجی وهزینه جهت ساخت زیرساختها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
زمستانم که داره تمام میشه و نفت ۷۵ دلار
همه پیش بینیهاتون دوزاری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دشمن مردم تبعیض وبیعدالتی و فساد وناکارامدی ونادانیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
باید کلاس های درس مدارس به دوربین های مداربسته مجهز شوند. رفتارهایی که اخیرا در مدارس مشاهده می شود(اغتشاش، همجنسگرایی و...) در شان مراکز آموزشی و فرهنگی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اقای رئیس جمهور کی گران کرد! کی به ملت دروغ گفت! دشمن یا مسئولین محترم! ملت فهیم ایران این ها را دیدند, بس بفرماید. مسئولین ما عمل نمیکنند فقط شعار میدهند. ایران را چرا ویران زده کردید؟ بیکاری وحشتناک است؟ درد مستجران چی؟! خدای هم این مردمان دارند. توکل برخدا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آقای رییسی جلوی افرادی که یک اتهامی را مطرح می کنند و ذهن مردم را به آنسو هدایت می کنند و بعدا که معلوم میشود آنگونه که گفته شده نیست را بگیرید و کسی که اتهام بدون سند و مدرک می زند را شدیدترین وجه محاکمه کنید .
مثل همین نماینده ای که در مورد اختلاس 92 هزار میلیاردی صحبت کرده و نقل همه محافل شده و دیگر اینکه یک عده تخت عنوان دکترای اقتصاد خط فقری برای جامعه ترسیم می کنند که آن خط فقر نیست و حقیقت ندارد مثل اینکه قبلاً یکی گفته بود خط فقر 18 میلیون تومان کمتر است و اخیر هم یکی گفته 32 میلیون تومان و تمرکز حقوق بگیران را بهم می زند و توقع آنها را از دولت خیلی بالا می برد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
وافعا زیر ۱۸ تومن تو تهران نمیشه زندگی
Iran (Islamic Republic of)
ه
۱۵:۵۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
عامل اصلی حوادث اخیر ریشه در عملکرد مسئولان در دهه های اخیر داشت و روی هم انباشته شده و به این شکل متاسفانه خود را نشان داد روحیه اشرافی گری در دولتهای پیشین باعث گرانی و دیگر بدبختی ها و خائنان خارج نشین و اربابان بی ماهیت آنها هم میدان داری کردند و عده ای بی گناه و مظلوم هم به توسط عناصر خود فروخته و ملعون به شهادت رسیدند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
من جوان رو بدبخت کردید و امیدم رو وقتی حقوق خودم و مسولین رو نگاه می کنم ازدست میدم
خدا کارتون رو راست نیاره ؛ خداوندا خداوندا خداوندا نعمتت رو از سرزمین ایران بردار
ای مهربانترین
نصف روز این ها چیکار می‌کنند که ماهی ۳۰ میلیون می گیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
حرف حساب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دولت رئیسی راه را اشتباه می رود دولت باید مدیریت وفرونشندن اغتشاشات را به نیروهای نظامی امنیتی در سپاه بدهد ودولت دنبال دستگیر کردن مقامات فاسد دولت حسن روحانی واصلاح طلبان باشد که این اختشاشات را کلید زدن تا دولت را سرگرم کنند وپیگیر تخلفات اقتصادی واختلاس رانت آنها نباشد
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۵:۳۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
با سلام از فرمایشات گویا و شیوا رئیس جمهور آیت الله دکتر سید رئیسی عزیزم بسیار متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
بارهبری امام خامنه ای ورییس جمهورآیت الله رییسی تاچندسال دیگرانشاالله همه خانه دارشده وسروسامان پیدامیکنندولی امرمسلمین حتماپیگیرآسایش وآرامش ایرانیان هستندودراسرع وقت به همه امورات زندگی مردم رسیدگی میکنند.زعیم عالیقدرحضرت آیت الله امام خامنه ای دلسوزایران وایرانی جماعتندوتابرطرف شدن همه مشکلات ایرانیان پای کارند.باصبروحوصله ملت ایران بررگواری کرده وهمه کاستی هاراپشت سرگذاشته همه وهمه اموروفق مرادمیشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
بزک نمیر بهار میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
شرایطی که واسه خونه دار شدن اعلام کردن میدونی یا همینجوری مینویسی خونه دار میکنن، برو شرایطی که گذاشتن ببین.. بعد ببین یخانواده فقیر میتونه پرداخت بکنه اون پولو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
رئیس بورس و دولت هم داعش وار به سرمایه و جان و مال مردم یورش بردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
چرا این عبدالحمید رو دستگیر نمیکنید ؟ چرا ازش میترسید ؟ خونش رنگین تر از بقیه ست ؟ هر هفته بعد از نماز سیاسی جمعه زاهدان حرف های ضد انقلاب رو هی تکرار میکنه ولی بازم جرات دستگیری و برکناریش رو ندارن چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
از بدبختی رفته بودم بیرون ؛ کارمندی رو دیدم گفت ۲۵ میلیون حقوق میگیرم با پاداش و غیره میشه ۳۰ هر ماه
خدایا ما که کسی رو نداریم ؛ هر چی اینا میخورن بشه سرطان و زخم براشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اتفاقا همینها دختر و زمانشان کشف حجاب کرده و بیرون می آیند ، فتنه شکم سیران همین است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
منم کارمندم ولی 25نمیگیرم.با لیسانس 7تومن میگیرم 2تومنش کرایه ماشینه فقط.کارمند کجا بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
خدا تو رو شفا بده حسادت بد مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
چقد حسادت.ان شاالله خدا به شما هم بده
Iran (Islamic Republic of)
Nim
۲۳:۲۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
طرف یا خالی بسته یا کارمند چی بوده من که اطرافیان میبینم کارمندان به گدایی افتادن با ۶تومن حقوق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دشمن دشمنی می کنه و درست هست
ایا در خصوص مشکلی اقتصادی و گرانی خانه که مردم باید خواب خرید خانه را داشته باشند و‌همچنین فکری برای اجاره خانه کردید ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
هرکسی برای مردم کار نمی کند و فقط حرف می زند یک دشمن واقعی است
Iran (Islamic Republic of)
یه دهه هفتادی
۱۴:۴۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
جناب رئیسی جوونیم بیکار اینم از وضع گرونی هرکی برا خودش یه قیمت میزاره این نشد زندگی آخه چرا رو هیچی نظارت ندارید بی تعارف بگم مردم تا حدی صبر دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
عدم توجه به مردم در اثر غفلت مسوولین = اعتراضات مردمی = ورود اراذل و اوباش= ورود سودجویان و سیاسیون مخالف=ورود مخالفین خارجی= ورود دشمنان
و در آخر هم مساوی است با جان باختن مردم و به بار آوردن خیارات زیاد به مردم و دولت.
حالا مقصر کیه؟ پیدا کنید پرتغال فروش را؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اقای دکتر رئسی دشمن خود داعش بود ، فقط فارسی حرف میزد ، سرشاخه هاشون هم امریکا ،اسراییل و اروپا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
الان وقتشه وزارت خارجه , با بیانیه های جدا گانه از معترضین و مخالفان دولتهای آلمان و فرانسه و انگلیس و کانادا , حمایت کنه و ایشان را شجاع و ظلم ستیز قلمداد کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اگه میخواین به این نفهمیدناتون ادامه بدین مشکلی نیست. ما مردم که سوختیم و دیگه فرقی برامون نداره. فقط این نفهمیدنا روز به روز داره برای خودتون بدتر و سخت تر میشه. تا دیر نشده به خودتون بیاید وگرنه دیگه ......
United States of America
سعید کردزنگنه
۱۴:۱۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
تعجب می‌کنم قطر کوچکترین همسایه ماست که مهمترین کشور از لحاظ تکنولوژی جز بهترینها شناخته شده اما اسم ایران رو که می‌بریم همه یاد گرونی اجناس روز به روز نه سال به سال ، گرونی دلار لحظه به لحظه و جدیدا کوپن کالا دوباره فعال شده یعنی گدا بودیم گداتر شدیم با داشتن این همه ثروت در کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
با وزیری که از ابتدای وزارت بیمار بود میخواستید مشکل مسکن را حل کنید این همه جوانو متخصص تو کشور است اومدید همه افراد مسن را اونم در کارهای کاری هیچ تخصصی ندارن مسئول کردید فقط برای ...
با این انتصابات و مسئولین وضعیت کشور هر روز بدتر میشه چنانکه شده خیلی ها از اینکه به شما رای دادن ناامید و پشیمونن
این همه گرانی و تورم فاجعه بار با سکوت نهاد های نظارتی
ضررهایی که مردم در بورس دیدن و می بینند و کلی وعده داده شده بود که درست که نشد هیچی مثل دولت قبل بورس شده قلک دولت و منبع کلان سد برای حقوقی ها و سازمان بورس و اطرافیان شون
مشکل مسکن و وبیکاری و حقوق نابرابر خیلی از کارمندان دولت و با مدیران
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۳:۵۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
بی تعارف اگر عملکرد مسئولین به همین روال باشه اوضاع مملکت و اعتراضات بدتر هم خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دلالهای خودی ارز و سکه ، بورس ، ایرانخودرو و سایپا و کرمان موتور و شرکت لوازم خانگیو...داعش وار به زندگی مردم یورش بردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
شیر مادر نان پدر حلالت با نظر درست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
ونشان دادیم در تامین امنیت داخلی ضعیف هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
ضعیف نیستیم . تو ضعیف می بینی . اگر هر نظام و ملت و کشور دیگری بود , با این همه حجمه دشمن , تا کنون کاملا نابود شده بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
ایران یه تنه جلوی چند کشور و چند گروه منافق با اون حجم سرمایه گذاري برای براندازی ایستاد تا جاییکه خود دشمن هم اعتراف کرد که شکست خورده حالا شما بر چه اساس میگین که ایران در تامین امنیت ضعیفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
حرفای همه مسولیت حول دشمن.بسه دیگه.دشمن داخلی هزار برابر بدتر و بیشتر به مردم آسیب زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
برای همین این داعش صفت ها نباید جان سالم به در ببرند.فقط اعدام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
نمیدونم امثال تو کجا بزرگ شدین که انقدر راحت میتونین چشمتونو به روی حقایق و سختی زندگی مردم ببندین و حکم به اعدام بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
بله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
فقط اعدام؟ هیتلر و صدام و قذافی هم همینو می‌گفتن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
بعضیا از اعدام اراذل و اوباش داعشی خیلی میسوزند و بهشون بر خورده . اونموقع که همین آشغالها با قمه و چاقو و کلت و کلاشینکف , به مردم حمله میکردن و .... شما لال بودید . اگر این مردم شکست داعش و به قول شماها جنگ تحمیلی را دارند برای افتخار , شماها چی دارین برای گفتن و افتخار ؟ هرزگی و خیانت به وطن و .... ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۵۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اختلاس در اقتصاد کشور و هزینه کردن آن برای دیگر کشورها خیانت نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
انقدر که به فکر دشمنی یه ذره به فکر اقتصاد باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
هنوز اینقدر عقلتون نمیرسه که اگر امنیت نباشه , اقتصاد که هیچ , حتی یک قطره آب و یک لقمه نون هم ندارید بخورید . مثل افغانستان و سوریه و حتی عراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
همینقدر ابلهی ک نمی‌فهمی تمام مشکلات اقتصادی ما بخاطر تحریمه ک عاملای این تحریم آمریکا انگلیس کانادا هستن فهمیدی وطن فروش دوزاری؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۵۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
وطن‌فروش کسیه که از شکم مردم میزنه و میفرسته برای غیر مردم خودش!
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۳:۱۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اقا این نقشه جدید رونمای شده افعانستان و ترکیه که اردوغوان رونمایی کرد که هر کدومون یه بخشی از خاک ایران گرفتن واقعیه؟ با این وضعیت کلان ایران محو شد . برعکس شد که. نمیخواین یه تحلیلی بکینن بلکه شاید مسولان یه جوابی بهشون بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
با این مسئولانی که ما داریم میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
چرا هرکی کنار رئیسی هست ریش داره و چادری هست ؟ اکثریت مردم اینشکلی نیستنها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
به ریش نیست به ریشه هست ولی در کل جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۴:۵۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
ایول حرف دل منو زدی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اکثریت مردم شریف ایران اسلامی پیرو ولایت و دشمن نفاق هستند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۵۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
شما به چهارتا دختر بدکاره توی خیابان می گویی اکثریت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
الهام چرخندست دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
نان گرم و آب سرد و پست و مقام به قیمت ریا و تظاهر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
واقعا متاسفم ، من به دولت انتقاد دارم ، ولی افرادی مثل تو باعث میشن انتقاد ها به بیراهه کشیده بشه . البته شاید ذهنت همینقدر میکِشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
چرا هر کسی کنار پهلوی و رجوی هستش , هرزه و لخت و بی شرف و آشغاله ؟ اکثر مردم اینشکلی نیستنها .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
ملت بیدار و هوشیارند
نمیتوانید تمام کم‌کاری ها و بی لیاقتی هایتان را در مدیریت امور به گردن دشمن بیاندازید
با ملت رو راست باشید و جبران کنید تا دیرتر نشده
۳ساله اموال ملت را در بورس به گروگان گرفتید مقصر دشمنه؟؟؟
قینت مسکن و مواد خوراکی رو ببینید ، تقصیره دشمنه؟؟!!!
واقع بین باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
البته ملت بیدار و هوشیارند , اما مثل اینکه تو و امثال تو هنوز خوابید و یا خودتون را زدید به خواب و نمیخاید به این زودی هم بیدار شوید . نادانها عامل اصلی همه مشکلات اقتصادی و معیشتی و حتی فرهنگی کشور , دشمنه که با تحریمهای کمرشکن میخاد ایران اسلامی را کلا نابود کنه و فرهنگ منحط و خانمانسوز غربی را در ایران حاکم کنه . هر چند زهی خیال باطل . ولی خب مردم و کشور را به دردسر میاندازه .
Iran (Islamic Republic of)
یه بنده خدا
۱۲:۴۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
نکته ی مهم مسئولانی بودن که با وعده های دروغ و عدم کارآمدی کافی ، بی اعتمادی رو در مردم افزایش دادن و میدن !!! و اینچنین خواسته یا ناخواسته به کشور و اسلام ضربه زدن و میزنن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
کیا داعش وار به چون مردم افنادن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
همونی که ما رو مجبور کردن مغازه مون رو ببندیم.
قفل مغازه مون رو خراب کردن
راه ها رو بستن و همه جا رو آتیش زدن.
هرزگی رو دارن توی جامعه رواج میدن.
اینها راه حل اقتصاد و معیشت مردم هست ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دشمن نمیزاره مردم اعتراض و به حق خود برسن راهی برای شنیدن حرف مردم نیست یا اگر هم باشد و شنیده شود ظاهر بدون اعتراض و فشار ان هم از نوع بالا قرار نیست عملی صورت گیرد و اون هم بعد یکی دوبار مردم تجمع کنن دشمن وارد و به خشونت می کشد تجمع را تا حرف کسی شنیده نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
دشمن فرضی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
البته که فقر فحشا وتورم افسار گریخته که باعث وبانیش دولته هم بی دلیل نبود وو بی اعتمادی و دلسردی مردم به دولت رو هم باید اضافه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
من یکی از مردمم چرا از طرف من بدون نظرسنجی الکی حرف میزنی ؟؟؟ حرف خودشو به اسم مردم میخواد قالب کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
هر وقت هرجا دیدی مسولین تو صحبتهاشون میگن مردم ؛یادت باشه منظور اونا از مردم طرفدارهای خودشون هستن نه بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
پس اغتشاشگرا به کجا حمله کردند؟جناب مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
وای خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آقای ریس جمهور دشمن مردم ایران فقر،بیکاری است دشمن ما عدم نظارت بر اجناس وقیمت سرسام آور می باشد ،دشمن ما بیکاری جوانان است ،آیا از قیمت موادغذایی وسبد یک خانوار اطلاع داری آیا اعضای دولت شما روی این موارد نظارت ورسیدگی دارند،بجای شعار بفکر مردم باشید درشرکت سایپا وایران خودرو را هیچ نگاه می کنید درسکوت وعدم نظارت قیمت هارا روزانه افزایش می دهند سالیان گذشته تمام اجناس یکبار درسال آن هم اول فروردین همانند حقوق افزایش پیدا می کردند تا سال بعد اما حالا چی از اعضای هیت دولت کار بخواهید شعار به درد مردم نمی خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
شیر مادرت حلالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
کارمندان میلیونها تومن به جیب میزنند با اموال بیت المال .هیچ کاری از دستشون بر نمیاد به خدا اگه از اداره بیرون کنند همه شون گشنه میمونن.
آخرین اخبار