لازمه موفقیت و پیشرفت در مدیریت شهری مشارکت شهروندان است

شهردار شهرکرد اظهار داشت: لازمه موفقیت در اداره شهر همکاری شهروندان با مدیریت شهری است.

محمدحسین واحدیان گفت: لازمه موفقیت در اداره شهر همکاری شهروندان با مدیریت شهری است لذا باید اعتمادسازی انجام و مشارکت محقق شود و در این راستا باید پاسخگوی مشکلات شهروندان باشیم.

شهردار شهرکرد افزود: رفع مشکل آبگرفتگی برخی نقاط شهر در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار گرفته است و اجرای پروژه‌های دفع آب‌های سطحی دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: تدوین طرح جامع پسماند، فضای سبز و دفع آب‌های سطحی شهرکرد به زودی انجام خواهد شد و با داشتن برنامه هدفمند نارضایتی‌های شهروندان رفع می‌شود.


بیشتر بخوانید


واحدیان ادامه داد: نصب سرعتکاه‌ها در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان انجام شده است تا شهروندان با امنیت بیشتری از این مسیر‌ها تردد کنند و از تصادفات احتمالی جلوگیری و نارضایتی‌های شهروندان رفع شود.

وی اظهار داشت: مدیریت شهری در تمام بخش‌ها آمادگی لازم را برای همکاری با دستگاه‌های متولی در راستای توسعه شهر دارد، زیرا شهرداری پیشرو در برنامه‌ریزی شهری است.

شهروندان می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی دولت و مردم سامد «تلفن ۱۱۱» مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود در حوزه مدیریت شهری را به طور مستقیم با شهردار شهرکرد مطرح و از طریق کد رهگیری دریافت شده آن‌ها را پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار