اعطای بیش از ۴ هزار فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اعطای ۴ هزار و ۲۵۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه از محل صندوق امداد ولایت به مددجویان این نهاد خبر داد.

قباد مبشری گفت: ۴ هزار و ۲۵۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه از ابتدای امسال تاکنون از محل اعتبار‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان پرداخت شده است.

او با بیان اینکه توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه و استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران در زمینه دستگیری از نیازمندان همواره مورد توجه کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده است، افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف یاری‌رساندن به نیازمندان جامعه و گره‌گشایی از مشکلات و نیازمندی‌های مردم محروم جامعه راه‌اندازی شده است.

مبشری با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان زیر پوشش در زمینه پرداخت هزینه‌های درمـانی، تحـصیلی و معـیشتی سبب حفظ عزت‌نفس و افزایش امنیت روانی آنان می‌شود، ادامه داد: امسال از محل اعتبارات این صندوق ۲ هزار و ۸۵۲ مورد تسهیلات حمایتی با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان در سال جاری پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به پرداخت ۵۸۵ مورد تسهیلات اشتغالزایی و خودکفایی از محل صندوق امداد ولایت اشاره و اضافه کرد: در این خصوص نیز ۹ میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه تسهیلات ارائه شده است.

این مقام مسئول می‌گوید: باقیمانده تسهیلات پرداخت‌شده از اعتبار‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در قالب تسهیلات مسکن، ودیعه مسکن، فرهنگی و آموزش و درمان به مددجویان پرداخت شده است.

مبشری با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری خیران در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در رفع فقر و محرومیت از استان و یاری نیازمندان بسیار تأثیرگذار است، گفت: از مردم دعوت می‌کنیم تا با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت گره گشای مشکلات نیازمندان زیر پوشش این نهاد باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.