پرداخت بیش از ۴۰ هزار فقره وام قرض الحسنه به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۴۰ هزار و ۷۹۲ فقره وام قرض الحسنه به نیازمندان استان پرداخت شده است.

قباد مبشری  گفت: از ابتدای تأسیس کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بیش از یک میلیون خدمت در سرفصل‌های مختلف مسکن، جهیزیه، درمان، اشتغال، تحصیل و سایر موارد به مددجویان در این استان ارائه شده است.

او با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای مددجویان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه است، افزود: صندوق امداد ولایت به صورت کاملا قرض‌الحسنه تسهیلات در اختیار مددجویان قرار می‌دهد.

مبشری با بیان اینکه از ۱۴۳ هزار حساب امداد ولایت استان ۱۱۷ هزار مورد آن، حساب قرض‌الحسنه است، ادامه داد: از سال ۹۶ با تأسیس صندوق امداد ولایت در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۰ هزار و ۷۹۲ مورد وام قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت شده است.  

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از مدیران بانک‌های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت درخصوص همکاری با کمیته امداد در پرداخت تسهیلات، گفت: کمیته امداد استان پارسال، ۱۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه با اعتبار ۱۱۸ میلیارد تومان به نیازمندان پرداخت کرد که از این مقدار تسهیلات پرداخت شده ۷۲ میلیارد تومان از محل صندوق امداد ولایت و مابقی از محل هم افزایی با بانک مهر و رسالت پرداخت شد.

این مقام مسئول با اشاره به طرح قرض نیکو در صندوق امداد، اضافه کرد: براساس این طرح، خیران به هر اندازه‌ای که توان دارند در این صندوق سرمایه گذاری بدون چشم داشت می‌کنند و براساس نیتی که دارند و مبلغی که داده اند تسهیلات قرض الحسنه به خانواده‌های نیازمندان پرداخت می‌شود.

او از مردم و خیران دعوت کرد تا با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت و مشارکت در طرح‌های این صندوق از جمله قرض نیکو، یاریگر نیازمندان باشند.

نادری، مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مددجویان کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح قرض الحسنه نیکو از محل حساب‌های خیران تسهیلاتی به مددجویان اعطا می‌شود.

او می‌گوید: پارسال در طرح قرض الحسنه نیکو ده هزار مورد تسهیلات با اعتبار ۱۱۸میلیارد تومان به مددجویان اعطا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.