میزان رضایتمندی مردم شاخص ارزیابی مسئولان

استاندار گیلان با بیان اینکه مدیریت جهادی و خدمت صادقانه موردتوجه قرار گیرد گفت: رضایتمندی مردم شاخص ارزیابی مسئولان است.

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان در جلسه شورای اداری املش گفت: مردم شریف ایران اسلامی، استان گیلان و نیز شهرستان املش پای کار انقلاب همیشه ایام بوده اند و در اغتشاشات اخیر هم پاسخ دندان شکن به دشمنان دادند و باید با خدمت صادقانه قدردان همراهی مردم بود.

وی خطاب به مدیران استان با بیان اینکه فاصله بین مسئولان و مردم باید حداقل و ارتباط با مردم از سوی مدیران باید به حداکثر برسد؛ بین مردم بودن و دیدار چهره به چهره با آحاد جامعه و پاسخگویی مناسب به آنان را از وظایف اصلی مسئولان دانست و تاکید کرد: همه مسئولان با انتخاب مردم، امانت دار خدمتگزاری به جامعه اسلامی اند و در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، شاخص ارزیابی مدیران، میزان رضایتمندی مردم از کارشان است.

نماینده عالی دولت در گیلان، به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مدیریت جهادی و خدمت صادقانه به مردم اشاره کردو افزود: جلوه گری تعهد در خدمت صادقانه به مردم، ایمان به خدا و تخصص، کار‌ها را هدفمند، رضایتمندی پروردگار و سرعت در امور را در پی دارد و قطعا نتیجه بخش خواهد بود.

استاندار گیلان ادامه داد: خدمات فراوانی با همراهی و همدلی مردم، در دوران بیش از چهار دهه انقلاب شکوهمند اسلامی ارائه شده و اکنون شایسته نیست در برخی مناطق مردم کمبودی داشته و از مشکلی بواسطه محرومیت در خدمات اساسی و امکانات زیربنایی، رنج ببرند.

وی با بیان اینکه دولت نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه تمام به نفع مردم اهتمام جدی دارد، خطاب به مدیران و مسئولان متولی تاکید کرد در این بخش با توجه به تامین اعتبارات مورد نیاز و نیز رفع موانع، هیچ بهانه در تعلل اجرای و اتمام پروژه‌های ناتمام گیلان از سوی پیمانکاران، مجریان و بخش‌های مرتبط پذیرفته نیست.

عباسی تصریح کرد: در راستای تحول استان گیلان با بهره مندی از ظرفیت‌های فروان این استان در بخش‌های مختلف کشاورزی، دریا، گردشگری و صنعت و خدمات اقدامات خوبی صورت گرفته و در دست اجرا است.

وی ادامه داد: سدمخزنی پلرود با پیشرفت ۸۲ درصدی با سرعت خوبی در حال انجام است و در سال ۱۴۰۲ بر اساس برنامه ریزی انجام شده به صورت آزمایشی آبگیری و با بهره برداری از آن در سال ۱۴۰۳ مشکل مردم این منطقه در حوزه تامین آب شرب و کشاورزی مرتفع می‌شود.

دکتر عباسی در خصوص پل کیازنیک املش با انتقاد از تاخیر در روند اجرای این پروژه، گفت: طبق پیش بینی‌ها برای تکمیل نیازمند۱۸ میلیارد تومان اعتبار است که مقرر شد از این میزان ۱۰ میلیارد تومان به زودی ابلاغ شود و ۸ میلیارد تومان دیگر هم بهنگام اتمام پروژه پرداخت می‌شود.


نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه برخی شهرستان‌ها استان دارای عقب ماندگی‌های و محرومیت‌هایی هستند، افزود: به منظور جبران بخشی از این محرومیت‌ها بنیاد مستضعفان و دولت طی تفاهمنامه‌ای در حوزه‌های مختلف اعم از مسکن، اشتغال و نیز عمرانی و ... در تلاش هستند تا شاخص‌های محرومیت را در شهرستان شفت و املش کاهش داده و شاخص‌های رشد را ارتقا دهند.


استاندار گیلان همچنین به افزایش میزان مصرف گاز با توجه به فصل سرما اشاره و تاکید کرد: در زمینه مصرف بهینه و بهره مندی همه مصرف کنندگان انرژی گاز در حوزه‌های مختلف، بزودی قرارگاهی تشکیل می‌شود تا همانند مدیریت جهادی در حوزه آب کشاورزی و برق که با همراهی مردم، رضایت  مندی آنان را در پی داشت، در این بخش مشکلی پیش نیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.