حمله پلیس فرانسه و بلژیک به هواداران فوتبال

پلیس فرانسه و بلژیک چهارشنبه شب، برای متفرق کردن هواداران فوتبال در خیابان‌های پاریس به تعقیب آن‌ها پرداخت.

پلیس فرانسه شب گذشته (چهارشنبه شب)، برای متفرق کردن هواداران فوتبال در خیابان‌های پاریس، پایتخت این کشور، به تعقیب آن‌ها پرداخت.

در پی پایان یافتن مسابقه نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، میان تیم‌های ملی فوتبال مغرب و فرانسه که منجر به پیروزی دو بر صفر فرانسه شد، هواداران هر دو تیم به خیابان‌های برخی از کشور‌های اروپایی، از جمله پایتخت فرانسه، آمدند.

نیرو‌های پلیس فرانسه که قصد پراکنده کردن این هواداران را داشتند، در برخی از خیابان‌های پاریس، دست به تعقیب آن‌ها زدند. شب گذشته، در خلال این ناآرامی ها، صدای ممتد بوق خودرو‌ها و گهگاه صدای شلیکِ (احتمالاً گاز اشک آور) در خیابان‌های پاریس شنیده می‌شد.

شادی هواداران فرانسه پس از برد این تیم در برخی مناطق به درگیری با نیرو‌های پلیس منجر شد. پلیس از بازداشت ۱۱۵ نفر در منطقه پاریس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، همچنین پلیس بلژیک چهارشنبه شب برای متفرق کردن هواداران فوتبال در خیابان‌های بروکسل، پایتخت این کشور گاز اشک آور شلیک کرد.

پس از پایان مسابقه نیمه نهایی جام جهانی میان تیم‌های ملی فوتبال مغرب و فرانسه که منجر به پیروزی دو بر صفر فرانسه شد، هواداران هر دو تیم به خیابان‌های برخی از کشور‌های اروپایی از جمله پایتخت بلژیک آمدند. در این میان، پلیس بلژیک که قصد پراکنده کردن این هواداران را داشت، به سوی آن‌ها گاز اشک آور شلیک کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار