حواشی فینالیست های جام جهانی

آنفولانزا علیه فرانسه، کل دنیا مقابل آرژانتین

تیم‌های ملی فرانسه و آرژانتین در آستانه فینال جام جهانی ۲۰۲۲ غرق در مشکلات و حواشی مختلف هستند.

حدود ۴۲ ساعت دیگر سوت فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر زده خواهد شد. اما در فاصله دو روز مونده تا این جدال حساس دغدغه فرانسوی ها، لیونل مسی و جادوی پاهایش نیست بلکه انفولانزاس آن هم از نوع شتری.

انفولانزای شتری بدجوری از فرانسوی‌ها کینه گرفته و مهمان بدن خروس‌ها شده.   ربیو و اوپامکانو دیدار با مراکش را به دلیل این بیماری از دست دادند و بعد از این مسابقه کینگزلی کومان هم به جمع آنها اضافه شد تا نگرانی درباره سایر بازیکنان فرانسه بیشتر شود.

البته گفته می شود ربیو و اوپامکانو رو به بهودی هستند و در تمرینات فرانسه شرکت کردند، اما هنوز وضعیت کینگزلی کومان مشخص نیست.

خبر بیماری برای فرانسه که با مصدومان پرتعداد وارد جام جهانی شد، می تواند بدترین خبر باشهد و شاید حالا جای خالی کریم بنزما که دوران نقاهتش رو پشت سر گذاشته بیشتر احساس می شود.

با توجه به اینکه دشان، بنزما را از لیست جام جهانی خط نزده، هواداران این تیم انتظار داشتند این سرمربی، برنده توپ طلای ۲۰۲۲ را برای فینال به اردو فرا بخواند، اما این اتفاق نیفتاد تا مشخص شود کینه قدیمی دشان از بنزما ادامه دارد.

در طرف دیگه آرژانتینی‌ها هم با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و مشکلات متفاوتی نسبت به فرانسوی‌ها دارند.

مردان سرزمین نقره علاوه بر غلبه بر حریف‌شان در زمین چمن لوسیل، باید بر تنش‌هایی که از بیرون بر آن‌ها تحمیل می‌شود هم غلبه کنند.

خیلی از رسانه‌های جهان به خصوص اروپایی‌ها، هجمه  سنگینی به آرژانتینی‌ها تحمیل می‌کنند و معقتدند این فینال جدال آرژانتین و فرانسه نیست بلکه به نوعی جدال آرژانتین با کل دنیاست.

رفتار بازیکنان آرژانتین دلیل این حملات بوده. توهین به پیراهن مکزیک در همان دور گروهی، درگیری و توهین به بازیکنان و سرمربی هلند در یک چهارم نهایی، پنالتی نادرست به عقیده کارشناسان داوری به نفع این تیم در نیمه نهایی مقابل کرواسی و در نهایت خواندن سرود توهین آمیز بازیکنان این تیم علیه انگلیس در رختکن بعد از شکست کرواسی.

خیلی از اسطوره‌های فوتبال دنیا با وجود تمجید از مسی، از فرانسه در فینال حمایت کردند و حتی بازیکنان پرتغال بعد از حذف از جام جهانی صراحتا گفتند فیفا می‌خواهد آرژانتین قهرمان شود.

همه این اتفاقات می‌تواند تمرکز بازیکنان آرژانتین و فرانسه رو در آستانه فینال به هم بزند و باید دید در کیفیت مسابقه تاثیر دارد یا نه.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار