لزوم ارتقاء جایگاه و تکریم اعضای شورا‌های حل اختلاف خوزستان

معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان گفت: ارتقاء جایگاه و تکریم اعضای شورا‌های حل اختلاف خوزستان در اولویت برنامه‌های معاونت توسعه حل اختلاف است.

عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: وظیفه همه ما خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم است که یکی از اهداف مهم دستگاه قضایی ارتباط و رفع مشکلات و موانع مردم می‌باشد و باید تلاش کنیم به نحوه احسن مردم را تکریم و خدمت کنیم.

او می گوید: هدایت، درایت و رهنمود‌های مقام معظم رهبری منجر شده که علیرغم فضا سازی دشمنان علیه نظام، پیشرفت‌های فراوانی صورت بپذیرد و ما هم براساس فرامین و تاکیدات رهبری عزیز تمام توان خود را جهت پیشبرد اهداف و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار خواهیم گرفت.

حجت الاسلام امانت بهبهانی گفت: اعضای شورا‌های حل اختلاف در حل و فصل مشکلات و موانع مردم می‌توانند در تحقق فرآمین مقام معظم رهبری نقش و گام‌های اثرگذاری داشته باشند.

به گقته او از اولویت بسیار مهم این معاونت ایجاد تحول اساسی، ارتقاء جایگاه و تکریم اعضای شورا‌های حل اختلاف استان است که امیدواریم در این زمینه گام‌های مؤثری برداریم.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: برخی از ساختمان‌های مجتمع شورا‌های حل اختلاف استان وضعیت مطلوبی ندارند و لازم می‌باشد که نسبت به ایجاد فضای فیزیکی مناسب و تجهیز آن اهتمام ویژه داشته باشیم و در این زمینه همه تلاش خود را در تحقق این امر بکار خواهم گرفت.

وی افزود: با توجه به ماهیت، توانمندی‌ها، فعالیت‌ها و شاخص‌های بسیاری که در شورا‌های حل اختلاف وجود دارد، مد نظر است که جایگاه آن ارتقاء و به سازمان تبدیل شود.

حجت الاسلام امانت بهبهانی ضمن تقدیر از حمایت‌های رئیس کل دادگستری خوزستان از شورا‌های حل اختلاف، وی را قاضی فرهیخته با سابقه درخشان و مدیری جهادی توصیف کرد و گفت:لازم می‌دانم از حسن توجه و اهمیت دکتر دهقانی به شورا‌های حل اختلاف استان در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های سند تحول قضایی در گام دوم انقلاب تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم با حمایت ایشان تحول اساسی در این مجموعه داشته باشیم.

رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان در پایان اظهار داشت: از نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌های تمامی همکاران قضایی و اعضای شورا‌های حل اختلاف استان جهت بهبود وضعیت و همچنین ارتقاء کیفیت و کمیت رسیدگی به پرونده‌ها استقبال و بهره خواهیم برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.