ارائه خدمات ویژه به بیماران خاص و صعب العلاج چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: بیماران خاص و صعب العلاج می‌توانند در سامانه نسخه الکترونیک از خدمات ویژه سازمان بیمه سلامت استفاده کنند.

علیرضا اصغرزاده گفت: افرادی که به بیماری‌های خاص و صعب العلاج مبتلا هستند، می‌توانند برای بهره مندی از بسته خدمتی شامل دارو، خدمات پزشکان، خدمات پاراکلینیک و خدمات توانبخشی به سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت به آدرس:www.bimehsalamatiranian.ir پزشکی مراجعه کنند.

وی افزود: این بسته خدماتی در مرحله نخست بیماران سیستیک فیبروزیس، مولتیپل اسکلروزیس، اتیسم، بال پروانه‌ای، موکوپلی، ساکاریدوز، هموفیلی، دیالیز و تالاسمی را در برمی گیرد و در مراحل بعدی برای سایر بیماری‌ها اجرایی می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مرجع ثبت بیماری‌ها برای دریافت تسهیلات صندوق، سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (RDA) است که این سامانه با اطلاعات مرجع به روز شده و بیماری مشمول، نشان دار می‌شوند.

اصغرزاده گفت: بیماران جدید باید با مراجعه به معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی و یا طبق فرایندی که در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران است برای نشان و برخورداری از مزایای این صندوق اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.