۶۲۰ هزار نفر چهارمحالی تحت پوشش بیمه سلامت

۶۲۰ هزار نفر از جمعیت چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

علیرضا اصغر‌زاده مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۳۳ هزار نفر از بیماران خاص و صعب‌العلاج خدمات درمانی رایگان دریافت می‌کنند، گفت: تا کنون ۴۳۰ هزار نفر تحت پوشش و بیمه رایگان قرار گرفتند.

وی با اشاره به بهره‌مندی دهک‌های مختلف استان از بیمه سلامت، افزود: ۶۲۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


اصغر‌زاده با بیان اینکه قبل از افتتاح صندوق بیمه بیماران خاص و صعب‌العلاج تنها یک‌هزار و ۳۰۰ نفر شامل بیماران تلاسمی، هموفیلی، دیالیزی و پیوند کلیه تحت پوشش بیمه سلامت و دریافت خدمات درمانی بودند، اضافه کرد: در حال حاضر با افتتاح صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج تعداد ۳۳ هزار بیمار در این گروه تحت حمایت قرار گرفته و نشان‌دار شدند.

وی ادامه داد: ۱۰۷ نوع بیماری با افتتاح صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت قرار گرفته و می‌توانند از مزایای خدمات رایگان صندوق بهره‌مند شوند.

اصغرزاده گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران و دولت پنج دهک در استان پوشش داده می‌شوند و هزینه بیمه شدن آن‌ها رایگان است، در حال حاضر سه دهک اول جامعه علاوه بر هزینه رایگان بیمه، از خدمات درمانی کاملا رایگان نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی اظهار کرد: دو دهکی که به تازگی اضافه شده‌اند هزینه بیمه آن‌ها رایگان است و در سال‌های آینده از خدمات درمانی رایگان نیز بهره‌مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار