مطالبات فروردین‌ماه موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت پرداخت شد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد این سازمان بیمه‌گر در دولت سیزدهم در ۲ حوزه دولتی و خصوصی به روز و منظم شده است.

حسین رنجبران امروز در حاشیه برگزاری اجلاس کشوری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران که به میزبانی چهارمحال و بختیاری افزود: ۵۰ هزار موسسه طرف قرارداد این سازمان از بیمارستان، درمانگاه، مطب، داروخانه و آزمایشگاه وجود دارد که در حالی که در سال‌های گذشته پرداخت مطالبات این موسسات تا ۲ سال نیز به تعویق می‌افتاد، اما طی دو سال اخیر به ماه پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر پرداخت مطالبات فروردین‌ماه پرداخت شده است و مشغول پرداخت مطالبات اردیبهشت هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: مطالبات پزشکان فعال در روستا‌ها نیز به روز شده است به‌طوری‌که ماهانه ۱۹۴ میلیارد تومان در این حوزه پرداخت می‌شود.

رنجبران با بیان اینکه پرداختی به بیمارستان‌ها نیز که به طور عادی سه ماه طول می‌کشد در حال به روز شدن است، اظهار داشت: به‌تازگی چهار هزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات ۲ تا سه ماه اواخر سال گذشته در سطح بیمارستان‌های دولتی به استان‌ها اختصاص یافته است.

وی همچنین از ابلاغ جذب ۵۰۰ نیروی طرحی در استان‌ها خبر داد و گفت: این طرح از ابتدای سال در حال اجراست و این نیرو‌ها به مدت ۲ سال در بخش درمان به کارگیری می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران خاطرنشان کرد: ۱۰۰ پست بلاتصدی این سازمان نیز به سازمان اداری و استخدامی معرفی شده است تا نخبگان کشور بدون آزمون جذب این پست‌ها شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.