مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان:

برای مدت محدود باید شرایط آلودگی هوا را بپذیریم

اشرفی گفت: هیچ سیستمی برای کنترل آلاینده‌های ناشی از سوخت مازوت در نیروگاه رامین اهواز تعبیه نشده و برای مدت محدود این شرایط آلودگی را بپذیریم.

محمدجواد اشرفی با اشاره به مازوت‌سوزی در نیروگاه رامین اهواز و آلودگی شدید هوا در روز‌های اخیر گفت: هیچ سیستمی برای کنترل آلاینده‌های ناشی از سوخت مازوت در نیروگاه رامین اهواز تعبیه نشده است و در هر صورت باید برای مدت محدود این شرایط آلودگی را بپذیریم.
او با اشاره به پیش‌بینی تداوم آلودگی هوای استان خوزستان تا آخر هفته و فعالیت غیرحضوری مدارس ۴ شهر در روز یکشنبه افزود:  اگر روند افزایشی آلودگی هوا بیشتر از حد مجاز و استاندارد‌های لازم باشد، در روز‌های آتی تصمیمات بعدی اتخاذ خواهد شد.

آقای اشرفی برخی عوامل آلودگی هوای خوزستان را توزیع نشدن بنزین یورو ۴ پس از ۷ ماه در استان بیان کرد که با توجه به شرایط جوی خوزستان و فعالیت مراکز نفتی، یکی از خواسته‌های سازمان حفاظت از محیط زیست از وزارت نفت، توزیع سریع بنزین یورو ۴ در تمام جایگاه‌های سوخت خوزستان است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان به مازوت سوزی و محدودیت‌های سوختی برای نیروگاه‌ها اشاره کرد و گفت: در این راستا استاندار خوزستان مکاتبات متعددی با مسئولان کشوری داشته است و امیدواریم بتوانیم برای خوزستان سهمیه خاصی از گاز دریافت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.