سه درصد از مصرف کنندگان گاز در آذربایجان غربی پرمصرف هستند

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: سه درصد از مشترکان گاز در استان بسیار پرمصرف هستند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با اشاره به بررسی مستمر وضعیت مصرف کنندگان گاز در این استان گفت: ۲۸ هزار و ۷۰۰ مشترک از  یک میلیون و ۷۵ هزار مشترک گاز در استان بسیار پرمصرف می باشند و در پله‌های یازدهم و دوازدهم مصرف گاز هستند.

علیرضا شیخی افزود: همچنین ۶۴۰ هزار مشترک در استان در پله‌های چهارم تا دهم وضعیت مصرف بوده و ۴۰۶ هزار مشترک هم کم مصرف و در پله‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی ادامه داد: هر ۲ هفته یک بار، کنتورخوانی صورت می‌گیرد و احتمال تغییر این آمار وجود دارد.
شیخی اظهار کرد: همچنین در راستای کنترل مصرف، برای مشترکان پله‌های مختلف به صورت جداگانه پیامک‌های متناسب در راستای صرفه‌جویی ارسال می‌شود.

وی گفت: محدودیت ۵۰ درصدی مصرف بخش صنایع سرامیک و کارخانجات قند و شکر از تصمیماتی بوده که اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی یادآور شد: بر این اساس کارخانه‌های قند خوی، نوشین شهر، نقده و پیرانشهر نسبت به کاهش میزان اعلام شده اقدام کرده‌اند.

شیخی تاکید کرد: در خصوص مصرف گاز کوره‌های آجرپزی نیز اخطار‌های لازم صادر شده و در صورت عدم کاهش میزان مصرف، گاز آن‌ها قطع خواهد شد.

 مصرف گاز در کشور و به تبع آن آذربایجان‌غربی با توجه به کاهش دما، روز به روز در حال افزایش است و به نظر می‌رسد که رکورد مصرف سال گذشته یعنی حدود ۳۳ میلیون مترمکعب در روز شکسته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.