اهدای ۱۸۰۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: این نهاد از ابتدای امسال ۱۸۰۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه کرده است.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند و تحت پوشش این نهاد در شهرستان‌های مختلف استان هزینه شده است.

عزیز سهندی افزود: این اعتبار برای اعطای یک هزار و ۸۰۰ سری جهیزیه هزینه شده و برای هر نوعروس بطور متوسط ۳۳۰ میلیون ریال (۳۳ میلیون تومان) جهیزیه خریداری شده است.

وی اضافه کرد: در این جهیزیه‌های اهدایی، به هر نوعروس اقلامی شامل تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و لباسشویی داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: البته ارقام پرداختی به جهیزیه‌ها، به خاطر اعمال تخفیف از سوی کارخانه‌ها و خرید مستقیم از آنهاست در حالیکه ارزش برخی اقلام بسیار بیشتر است.

سهندی اظهار کرد: یکی از اقدامات این نهاد در راستای تحکیم بنیان خانواده و همچنین انتخاب مناسب در زمان ازدواج، ارائه آموزش‌های مهارتی زندگی به نوعروسان و خانواده‌های تحت پوشش است که همه این نوعروسان نیز در آن‌ها شرکت کرده‌اند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی بیش از ۱۹۰ هزار نفر از جمعیت استان را تحت پوشش دارد که افزون بر ۳۰ هزار نفر از آنان را جوانان تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.