استقرار پزشکان متخصص در کوهبنان

فرماندار کوهبنان گفت: قرار است از دی ماه امسال پزشکان متخصص در کوهبنان مستقر شوند.

نهمین میز خدمت ادارات شهرستان کوهبنان در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد. 

در این نشست مجید توکلی، فرماندار کوهبنان گفت: در بخش جهش ملی مسکن، کوهبنان پیشتاز است به گونه‌ای که عملیات ساخت شهرک شهید سلیمانی در حال انجام است  و اولین واحد احداث شده در هفته دولت به بهره برداری رسید و فاز دوم جهش ملی مسکن، تحت عنوان شهرک ۳۰۰ واحدی امام حسین (ع) کلنگ‌زنی شد و به زودی زمین به متقاضیان در طرح جهش ملی مسکن واگذار خواهد شد.

او افزود: سردار دل‌ها آبروی کرمان، ایران و جهان است و ما به وجود این سردار ولایت مدار، مخلص و بی ادعا که سراسر عمرش خدمت رسانی بود افتخار می‌کنیم؛ بنابراین به همت سپاه و بسیج برنامه‌هایی برای سالگرد سردار دل‌ها داریم که برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی از جمله این برنامه ها است.

فرماندار کوهبنان بیان کرد: برای رفع مشکلات بهداشت و درمان، جلسه‌ای با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاونین برگزار و مقرر شد، پزشکان متخصص در شهرمان مستقر شوند که به لطف خداوند این مهم هم از دی ماه محقق خواهد شد.

او از شهروندان کوهبنانی در خواست کرد: با توجه به قرار گرفتن در ماه‌های سرد سال، ضمن رعایت الگوی مصرف گاز و صرفه جویی لازم، زمینه را برای مصارف خانگی و صنعتی رقم بزنند. 

۳۵۰ میلیارد تومان بودجه به احداث راه ارتباطی کوهبنان به زرند اختصاص یافت 

در ادامه عفت شریعتی کوهبنانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور محرومیت زدایی از کوهبنان، بنیاد مستضعفان در شهرستان ورود پیدا کرده است که با توجه به مصوبات بسیار ارزشمند تا پایان امسال  باید شاهد اجرای آن‌ها باشیم.

او تاکید کرد: باید از سپاه پاسداران جان برکف و نیروی انتظامی تشکر کنیم که برای برقراری امنیت تلاش می‌کنند. در حالی که دشمن در صدد تحریک کسانی است که معرفت آن چنانی ندارند و وظیفه ما است که  برای تحقق تمدن نوین اسلامی گام بر داریم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا و اسرائیل بدانند با فتنه‌های واهی نمی‌توانند ضرر و زیانی به کشور وارد کنند، چون ما طلایه دار مداد علما و خون شهدا هستیم و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  برای همگان طی طریق می‌کند.

او بیان داشت: از سال ۹۹ پیگیر احداث راه ارتباطی کوهبنان به زرند بودیم که هم اکنون، بودجه ۳۵۰ میلیارد تومانی به این امر تخصیص داده شده  است که امید به کار‌های اساسی داریم.

استقرار مرکز فیزیوتراپی، احداث کارخانه در شهرستان برای رفع مشکل بیکاری، ساماندهی زمین‌های اطراف امام زاده سلیمانشاه (ع)، تعریض و آسفالت جاده غسالخانه، درختکاری اطراف غسالخانه به همراه ساخت سرویس بهداشتی و نصب شیر آب شرب، ساخت جاده روستا‌های منتهی به امام زاده سلیمانشاه(ع) ، نظارت بر اجاره املاک اوقاف، تعریض بلوار صدوقی، تکمیل استخر شنا، استقرار امکانات پزشکی، امهال وام کشاورزی، توجه ویژه به زیر ساخت‌ها و... از جمله درخواست‌های حاضران در این جلسه بود.

میز خدمت ادارات شهرستان کوهبنان، به همت سپاه و بسیج ادارات کوهبنان از هفته بسیج آغاز شده است.

برچسب ها: میز خدمت ، پزشک متخصص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.