رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

۹۰۰ هزار نفر از اتباع در کلاس‌های نهضت سوادآموزی آموزش دیده‌اند

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در مورد سواد آموزی اتباع در ایران گفت: ۹۰۰ هزار نفر از اتباع با سواد یا کم سواد را آموزش داده ایم.

علیرضا عبدی، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، در نشست خبری سواد آموزی تکلیف محور و مردم پایه گفت: طبق آمار در سال ۵۵ جمعیت با سواد کشور ایران ۴۸/۸ درصد بوده است. این جمعیت امسال به ۹۷ درصد رسیده است. علاوه بر رشد جمعیتی که داشتیم در حوزه درصدی هم یک عدد بسیار بزرگی را تجربه کرده ایم. بعضی از کشورهایی که در حوزه سوادآموزی مدعی هستند، جمعیت کشورشان ثابت است؛ در حالیکه ما یک رشد جمعیت نیز داشته ایم.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در مورد سواد آموزی اتباع گفت: ۹۰۰ هزار نفر از اتباع با سواد یا کم سواد را آموزش داده ایم و این عدد بزرگی است.

۹۰۰ هزار نفر از اتباع در کلاس‌های نهضت سوادآموزی آموزش دیده‌اند

پیش از این نیز علیرضا عبدی در مورد سواد آموزی اتباع گفته بود: آن دسته از اتباعی که مدارک هویتی اعم از کارت آمایش، پاسپورت و برگه حمایت تحصیلی را ندارند می‌توانند به صورت موقت با برگه تردد(سرشماری) نیز ثبت نام‌ کنند.

علیرضا عبدی گفت: آموزش اتباع، یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کار سازمان سواد آموزی قرار دارد و اتباع از آموزش رایگان همانند هموطنان ایرانی برخوردار هستند. 

۹۰۰ هزار نفر از اتباع در کلاس‌های نهضت سوادآموزی آموزش دیده‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار