صلح و سازش پایانی بر پرونده اختلاف ملکی پس از ۱۵ سال در دزفول

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: رئیس دادگستری دزفول و اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان توانستند در یک اقدامی بسیار ارزشمند پرونده اختلاف ملکی و کشاورزی بین ۳ روستا در بخش مرکزی دزفول پس از ۱۵ سال را منتهی به صلح و سازش کنند.

علی دهقانی گفت: ۱۵ سال پیش اختلافی بین ۳ روستا در بخش مرکزی این شهرستان بر سر زمین‌های کشاورزی رخ میدهد که منجر به ایجاد تنش و تشکیل پرونده‌های در دادسرا و دادگاه دزفول می‌شود.

او می‌گوید: با توجه به اهمیت موضوع و درخواست مکرر اهالی این روستا‌ها مبنی بر حل و فصل معضل پیش آمده بصورت مسالمت آمیز، پرونده جهت ایجاد صلح و سازش به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع شد.

دهقانی گفت: رئیس دادگستری دزفول و اعضای این شعبه با دعوت بزرگان و ریش سفیدان طرف دعوا و استفاده از ظرفیت ستاد صبر، همیاران صلح و با برگزاری جلسات مستمر و متعددی خوشبختانه زمینه را برای مصالحه فراهم نمودند و در جلسه‌ی این پرونده پس از ۱۵ سال اختلاف و کشمکش منتهی به صلح و سازش شد و دوباره بین این ۳ روستا دوستی و برادری برقرار گردید.

به گفته او  شورای حل اختلاف توانمندی بسیاری در حل و فصل دعاوی مردم و پیشگیری از وقوع جرم دارد و باید از ظرفیت این نهاد با ارزش بطور شایسته استفاده و بهره برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.