افزایش مرگ و میر‌ها در انگلیس با ادامه بحران بهداشت و درمان

بحران در اداره‌های اورژانس پزشکی و درمانی در انگلیس، در مرگ بیش از ۱۵ هزار نفر در ۶ ماه دخالت داشته است.

پایگاه اینترنتی نشریه ایندیپندنت در گزارشی نوشت: تحلیلگران و کارشناسان اداره آمار و اطلاعات در انگلیس می‌گویند، فشاری که بر دستگاه خدمات رسانی اورژانس پزشکی در این کشور وارد می‌شود تاثیری مستقیم بر افزایش صد‌ها نفری شمار مرگ و میر شهروندان در هر هفته بر جا می‌گذارد و کمترین شانسی هم برای بهبود این وضعیت وجود ندارد.

بحران در اداره‌های اورژانس پزشکی و درمانی در انگلیس، در مرگ بیش از ۱۵ هزار نفر در شش ماه دخالت داشته و در هر هفته بیش از ۵۰۰ بیمار به علت طولانی شدن انتظار برای دریافت خدمات درمانی اورژانسی جان خود را از دست داده اند.

بررسی‌های کارشناسی نشان می‌دهد، شمار مرگ و میر‌هایی که قابل پیشگیری بوده، بیش از سه برابر بیشتر از دوره‌ای است که مدت انتظار برای دریافت درمان اورژانسی در بیمارستان، در سطوح پیش از گسترش همه گیری عفونت ویروسی کووید-۱۹ قرار داشته است.

از داده‌های داخلی دستگاه بهداشت و درمان ملی انگلیس که در اختیار نشریه ایندیپندت قرار گرفته چنین بر می‌آید که شمار بیمارانی که مجبور می‌شدند بیش از ۱۲ ساعت در بخش اورژانس انتظار بکشند از آوریل سال ۲۰۱۹ تاکنون چهار برابر شده است.

مسئولان بخش بهداشت و درمان از دولت خواسته اند، برای پایان دادن به بحران در دستگاه خدمات رسانی اورژانس پزشکی هر چه زودتر چاره اندیشی کند.

این در حالی است که بخش اورژانس پزشکی و درمانی و اداره‌ی آمبولانس ها، یکی از دشوارترین هفته‌های ثبت شده را پشت سر گذاشته، زیرا هزاران تن از کارکنان و رانندگان آمبولانس ها، پرستاران و دیگر کارکنان بخش بهداشت و درمان در اعتصاب به سر می‌بردند. روز جمعه اعلام شد پرستاران بار دیگر در روز‌های ۱۸ و ۱۹ ژانویه دست از کار خواهند کشید.

در نتیجه اعتصاب‌هایی که این هفته اتفاق افتاد، بیمارستان‌ها و شرکت‌های تامین آمبولانس در سراسر کشور، از بروز رویداد‌های بحرانی خبردادند که به علت فشار بیش از اندازه بوجود آمد. از سوی دیگر، مسئولان بهداشت و درمان هشدار دادند، دستگاه بهداشت و درمان ملی انگلیس به شدت تحت فشار قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار