هرج و مرج گسترده در انگلیس به سبب اعتصاب کارکنان راه آهن و پست

اعتصاب گسترده در بخش‌های راه آهن و ادارات پست در انگلیس در آستانه آغاز سال نو باعث هرج و مرج گسترده در این کشور شده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی الیوم السابع، ایستگاه‌های قطار در انگلیس به سبب اعتصاب گسترده قطار‌ها به پایین بودن دستمزدها، شاهد هرج و مرج و سرگردانی مسافران در ایستگاه‌ها بودند.

بیش از چهل هزار تن از کارکنان راه آهن در انگلیس در اولین مرحله از اعتصاب‌ها در آستانه کریسمس، به سبب جدال دائمی درباره دستمزد‌ها و شرایط کاری خود دست به اعتصاب زده اند و پیوستن کارکنان اداره پست انگلیس به اعتصاب کنندگان نیز بر وخامت اوضاع افزوده است.

علاوه بر این قرار است پرستاران در انگلیس، ولز و ایرلند شمالی نیز به سبب مسئله دستمزد‌ها دست به اعتصاب بزنند که در نتیجه آن انگلیس در آستانه عید آغاز سال نو مسیحی دستخوش هرج و مرج خواهد شد.

در بحبوحه بحران افزایش هزینه‌های زندگی در انگلیس، با تورم بالای ۱۰ درصد و قیمت رو به افزایش مواد غذایی، پرستاران می‌گویند ناچارند وعده‌های غذایی خود را حذف کنند، در تامین غذا و پوشاک خود و اعضای خانواده دچار مشکل هستند و در نهایت مجبور می‌شوند به طور جمعی سیستم خدمات بهداشت ملی NHS را ترک کنند.

مارک بوتروید، پرستار بخش اورژانس در بیمارستان سن توماس در لندن در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت "حجم کار بسیار هولناک است، پرستاران عاصی هستند و نمی‌توانند خدمات ایمن به بیماران ارائه دهند؛ تعداد زیادی از تازه وارد‌ها در حرفه پرستاری بعد از یک سال به دلیل پایین بودن دستمزد‌ها این حرفه را ترک می‌کنند و آن‌هایی که باقی می‌مانند، زیر فشار جدی قرار می‌گیرند. "

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار