کولاک تکواندوکاران کرمانی در روز‌های سرد پایتخت

زینب سید مرادی، امیر محمد رحمانی، یوسف عباسیان و ابوالفضل کلانتری به عنوان نمایندگان استان کرمان در لیگ‌ها و رقابت‌های کشوری خوش درخشیدند.

زینب سید مرادی تکواندوکار سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی جوانان و بزرگسالان در وزن هشتم این مسابقات شرکت کرد و در حضور تمامی نامداران و قهرمانان توانست مقام سوم و سهمیه حضور در اردو و انتخابی نهایی این مسابقات را بدست آورد.

امیر محمد رحمانی متولد ۱۳۸۵ در لیگ نوجوانان کشور شرکت کرد و در حضور تمامی ملی پوشان نوجوان توانست از ۱۲ بازی که در ارنج تیم شهرداری شهر بابک و پیشرو هگمتانه همدان حضور داشت به ۱۲ برد دست یابد و در رنکینگ بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر نوجوانان در وزن ۱۰ به تنهایی در صدر جدول بایستد و در رنکینگ کلی این مسابقات تنها با اختلاف یک امتیاز فنی و تفاضل در کنار فنی‌ترین بازیکن این مسابقات قرار بگیرد.

این ورزشکار به طور مستقیم به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت می شود.

ابوالفضل کلانتری تکواندو کار بمی و عضو تیم ملی نونهالان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی تایوان و عضو تیم پایادژسازه گیل رشت در سال ۱۴۰۱ در لیگ برتر نونهالان بود که حاصل شرکت به همراه این تیم ۸ برد از ۱۰ مسابقه‌ای که در قالب این تیم در این مسابقات شرکت کرد و به همراه این تیم مقام چهارم لیگ برتر کشور را بدست آوردند.

یوسف عباسیان بازیکن شهر بابکی در رده نوجوانان که به همراه شهرداری شهر بابک در لیگ برتر شرکت کرده و در دور فینال این مسابقات به عضویت تیم آذربایجان غربی در آمده بود به همراه این تیم سکوی سوم مسابقات لیگ برتر دست یافت و در این دوره ۹ بازی در ارنج تیم‌ها قرار گرفت ۶ برد بدست آورد که در رنکینگ وزن خود در رده بالای جدول قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار