برپایی نمایشگاه «خانه مادری» همزمان با ایام فاطمیه در نهاوند

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: نمایشگاه «خانه مادری؛ کوچه‌های بنی هاشم» به مدت ۱۰ روز از ۴ تا ۱۴ دی ماه در حسینیه آیت‌الله شهید حیدری برای بازدید عموم برپا است.

حجت‌الاسلام یوسفی افزود: همزمان با این ایام برنامه‌های مختلفی از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با همکاری سایر ادارات و نهاد‌ها در حال برگزاری است.

او با اشاره به برنامه‌های این اداره گفت: برنامه هیئت‌ها از شب دوم دی ماه شروع شده و همزمان با نماز مغرب و عشا این برنامه‌ها در مساجد و حسینیه‌ها و تکایا در حال برگزاری است.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه این برنامه‌ها با حضور دکتر رفیعی یکی از اساتید حوزه و دانشگاه قم برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه به مدت ۱۰ روز صبح‌ها در مسجد سرداب و ظهر‌ها در مسجد جوانان به صورت سخنرانی برگزار می‌شود.

یوسفی تاکید کرد: همچنین مراسم دسته‌های عزاداری در مسجد شهید آیت‌الله حیدری همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود، این مراسم از مسجد آغاز و به سمت مصلی ادامه خواهد داشت که در آن مراسم سخنرانی و اقامه نماز برپا می‌شود.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند همچنین با اشاره به تشییع شهدای گمنام در شهرستان نهاوند، تصریح کرد: در این زمینه وداع با شهدا از میدان امام تا مسجد شهید آیت‌الله حیدری انجام خواهد شد.

یوسفی همچنین از برگزاری یک نمایشگاه با عنوان «خانه مادری کوچه‌های بنی هاشم» در حسینیه آیت‌الله شهید حیدری خبر داد و گفت: این نمایشگاه نیز به مدت ده روز از ۴ تا ۱۴ روز برای عموم در حال برگزاری است که با همت ستاد نهضت پیشرفت بانوان این شهرستان برگزار شده و در خصوص معرفی الگوی سوم زن مسلمان ایرانی خواهد بود.

اوبا بیان اینکه در این ایام برنامه‌های تمام هیئت‌ها به صورت محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته برگزار می‌شود، گفت: حدود ۲۰ دقیقه از ابتدای برنامه هیئت‌ها با قرائت قرآن خواهد بود.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند برگزاری چندین یادواره شهدا را از دیگر برنامه‌های این شهرستان همزمان با ایام فاطمیه دانست و گفت: برپایی موکب‌های عزاداری برای پذیرایی از عزاداران، برگزاری روضه‌های خانگی، برگزاری پویش‌های مختلف نیز از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

یوسفی همچنین به اعزام یکصد مبلغ بومی و اعزامی از قم در ایام فاطمیه به مناطق مختلف این شهرستان اشاره کرد و افزود: تقریباً شبکه تبلیغ در همه مساجد فعال است که متناسب با قرارگاه جهادی تبیین در ایام فاطمیه با محوریت الگوی سوم زن مسلمان ایرانی به بررسی ابعاد عفاف و حجاب در حوزه‌های مختلف پرداخته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار