نهاوند میزبان ۲ شهید گلگون کفن دفاع مقدس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان نهاوند گفت: این شهرستان یکشنبه ۴ دی‌ماه میزبان ۲ شهید گمنام خواهد بود و بر عهده ما است که استقبالی شایسته داشته باشیم.

شهروز کیانی افزود: همزمان با ایام فاطمیه  ۶ شهید گمنام در برخی شهرها و مناطق استان تشییع و خاکسپاری خواهند شد که شهرستان نهاوند یکشنبه ۴ دی‌ماه میزبان۲  شهید گمنام و آیین شب وداع خواهد بود.

او ضمن تاکید بر همکاری و همراهی مدیران دستگاه‌های متولی در شهرستان، افزود: این شهدا ساعت ۳بعدازظهر آن روز وارد شهر نهاوند خواهند شد و مراسم وداع در شهر فیروزان هم برگزار و پس از آن در مسجد شهید حیدری نهاوند آیین شب وداع برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان نهاوند با تاکید بر استقبال و میزبانی شایسته از این دو شهید والامقام گفت: مراسم استقبال از شهدای گمنام یکشنبه از میدان امام(ره) به سمت مسجد شهید حیدری خواهد بود که آیین شب وداع هم در مسجد برگزار می‌شود.

کیانی با بیان اینکه سخنران این آیین محسن رفیعی از اساتید حوزه و دانشگاه خواهد بود افزود: شهدا بار آرامش ما را به دوش کشیده و این بخش اعظمی از همان جهاد تبیین است که در شرایط موجود افتخار میزبانی دو ‌شهید گمنام را در شهرستان داریم.

او همچنین به تشریح برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه، مراسم ۹ دی در شهرستان پرداخت و تا ۳۰ بهمن‌ماه سالگرد شهدای گروه ابوذر را چله‌ انقلاب در شهرستان اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.