امکانات پیست اسکی «بارده» جوابگوی استقبال مردم نیست

فرماندار شهرستان بن گفت: پیست اسکی باید تخصصی باشد و حضور گردشگران نیز باید با آموزش و با استفاده از تجهیزات باشد، اما متاسفانه در پیست بارده به مباحث ایمنی توجه نشده است.

رضا علی‌بیگی گفت: با توجه به بارش برف در شهرستان بن، پیست اسکی روستای بارده از روز گذشته فعال شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان بن خاطرنشان کرد: پیست اسکی باید تخصصی باشد و حضور گردشگران نیز باید با آموزش و تخصص و با استفاده از تجهیزات باشد، اما متاسفانه در این پیست به مباحث ایمنی توجه نشده است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه احداث سرویس بهداشتی در این مکان بر عهده اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و هنوز انجام نشده است، افزود: از روز گذشته اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدام به برف‌روبی پارکینگ‌های این پیست کرد تا استفاده از پارکینگ‌ها بدون مشکل باشد.

علی‌بیگی ادامه داد: نیرو‌های هلال‌احمر، آمبولانس، نیروی انتظامی، فرمانداری و بخشداری در محل پیست اسکی مستقر هستند تا در صورت وقوع مشکل در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته ۳ نفر حین بازی مصدوم شدند، تصریح کرد: حضور مردم در این مکان قابل کنترل نیست و جمعیتی که از شهر‌های اطراف حضور پیدا می‌کنند و هیچگونه وسیله ایمنی ندارند مشکلات متعددی ایجاد می‌کند.

علی‌بیگی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در روز‌های آتی جمعیت بیشتر از پیش شود و تنها کاری که می‌توان انجام داد استقرار دستگاه‌های امدادی برای انتقال و امدادرسانی سریع است.

منبع: فارس

برچسب ها: بارش برف ، پیست اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۷ دی ۱۴۰۱
سرمایه گذاران باید در پیستهای استان مسابقات استوموبیل را برای جذب گردشگران زمستانی و برفی ،هم راه بیندازند
آخرین اخبار