افتتاح مرکز جامع دیالیز در شهرستان بن

فرماندار بن گفت: امسال و همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، مرکز جامع دیالیز در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

رضا علی‌بیگی اظهار داشت: با همت دولت سیزدهم در بخش سلامت، خدمات بهداشتی و درمانی این شهرستان توسعه یافت و به زودی امکانات جدیدی در این بخش برای مردم فراهم می‌شود.

وی افزود: راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای در شهر یانچشمه از جمله این خدمات به شمار می‌رود که آمبولانس و نیروی انسانی این پایگاه تامین شده است و تا پایان هفته به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

علی بیگی اضافه کرد: همچنین ساختمان مناسبی برای راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای در روستای بارده تامین شده است که پس از اینکه مجوز راه‌اندازی این پایگاه از تهران گرفته شود به سبب ضرورت ایجاد اورژانس جاده‌ای در فصل زمستان و وجود پیست اسکی در این منطقه این اورژانس جاده‌ای نیز افتتاح می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان احداث کلینیک تخصصی در شهر بن مصوب شده است، اظهار داشت: مقرر شده تا با تخصیص بخشی از اعتبارات ابلاغی سفر، این کلینیک تخصصی با تعداد محدودی تخت بیمارستانی در شهر بن راه‌اندازی شود و به این ترتیب از مراجعه مردم شهرستان به مرکز استان برای نیاز‌های درمانی خود جلوگیری شود.

علی بیگی همچنین از افتتاح مرکز دیالیز شهرستان بن همزمان با دهه فجر امسال خبر داد و گفت: شهرستان بن تنها شهرستان استان است که از مرکز دیالیز بی‌بهره بود و بیماران برای تامین نیاز خود مجبور بودند به شهرکرد مراجعه کنند که این نوید را به مردم می‌دهیم که این امکان تا دهه فجر در شهرستان فراهم شود.

وی ادامه داد: مرکز بهداشت شهر وردنجان نیز که به صورت شیفت صبح فعال بود، به فعالیت خود در شیفت عصر نیز ادامه می‌دهد.

شهرستان بن در فاصله ۲۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار