بایدن: به همکاری با نتانیاهو علیه ایران امیدوار هستم

رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای به نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی تبریک گفت و اظهارات ضد ایرانی خود را تکرار کرد.

کاخ سفید آمریکا در بیانیه‌ای در وبگاه خود، اظهارات «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، برای تبریک به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، را منتشر کرد.

بایدن در بخشی از متن این بیانیه گفت: «بی‌صبرانه منتظرم که با بنیامین نتانیاهو چالش‌هایی که اسرائیل در منطقه با آن مواجه است، و به طور خاص تهدید ایران، را رفع کنیم. آمریکا برای ارتقای منطقه‌ای کار می‌کند که به طور فزاینده‌ای یکپارچه، مرفه و امن است و برای همه مردم آن منافعی دارد.»

او در ادامه با بیان آنکه امیدوار است در زمان نخست‌وزیری نتانیاهو هدف راه حل دو دولتی را داشته باشد و همکاری کند، افزود: «و همانطور که در دولت من این رویه پیش گرفته شد همچنان بر راه‌حل دو دولتی پافشاری می‌کنیم و با هر سیاستی که ضد این باشد مخالفیم.»

بنیامین نتانیاهو امروز (پنجشنبه) برای ششمین بار به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی سوگند یاد کرد. پیش از این، مشخص بود که نتانیاهو دستور کار کابینه را با تمرکز بر گسترش شهرک‌سازی در کرانه باختری و پاسخگویی به حوادث اخیر در اراضی اشغالی پیشنهاد کرده است. تشکل سیاسی به ریاست نتانیاهو نیز می‌خواهد در مسائل دینی و رژیم تحولاتی ایجاد کند. این ائتلاف متشکل از شش حزب راست‌گرا است که پنج حزب از دیدگاه مذهبی محافظه‌کار هستند و ۶۴ کرسی از ۱۲۰ کرسی کنست را در اختیار خواهند داشت.

مخالفت گسترده‌ای با کابینه نتانیاهو به دلیل حضور افراطی‌ترین صهیونیست‌ها در آن وجود دارد. کابینه‌ای که نگرانی‌های داخلی و بین‌المللی را برانگیخته است. حتی سران این رژیم نیز بار‌ها از وزرای پیشنهادی نتانیاهو انتقاد و تایید کردند برخی از اعضای کابینه او رژیم صهیونیستی را به جنگ خواهند کشاند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۹ دی ۱۴۰۱
این اسرائیلیهای احمق از پس حتی غزه برنمیان اونوقت حرفهای گنده تر از دهنشون میزنند ودرباره ایران صحبت میکنند!
نتانیاهو تو حالا تورقوز آباد رو فعلا نقاشی کن تا بعد ..!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۹ دی ۱۴۰۱
بایدن روانی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۲۳ ۰۹ دی ۱۴۰۱
اسراییل فرزند نا مشروع
انگلیس وآمریکا است
کابینه ی جدید هر چه هم تندرو باشند
در برابر اراده ی ایران اسلامی حرفی برای گفتن
ندارند.
مانند طبل توخالی است
والان اسراییل هم از نظر وضعیت داخلی
وهم از نظر خارجی بسیار شکننده شده است
آخرین اخبار