امام جمعه رودبار جنوب مطرح کرد؛

اتحاد طوایف و اقوام کشور در اغتشاشات اخیر

حجت الاسلام افشارمنش گفت: از برکات فتنه اخیر از این بود که خیلی از جاسوسان شناسایی شدند و اتحادی خاص بین طوایف و اقوام کشور ما به وجود آمد.

حجت الاسلام افشارمنش، امام جمعه شهرستان رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: هر کسی تقوا الهی را در زندگی رعایت کند و نفس خود را مدیریت کند، خداوند متعال راه خروج از بحران‌ها و مشکلات را به او نشان می‌دهد.

او با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: نکته مهم زندگانی حضرت زهرا (س) این است که خداوند خانه‌هایی را که در آن تسبیح و ذکر خدا گفته می‌شود را دوست دارد و رفعت و مقام به آن منازل می‌دهد و خانه حضرت زهرا محل عبادت بود.

حجت الاسلام افشار منش تصریح کرد: خانه‌هایی که محل عبادت و ذکر خداوند باشند، فرزندانی شایسته در آنجا تربیت می‌شوند.

او بیان داشت: یکی از ابعاد تربیتی زندگی حضرت زهرا (س) این بود که فرزندان را رفتن به مسجد تشویق می‌کرد و اینکه فرزندانش اهل مسجد باشند.

امام جمعه رودبار جنوب گفت: فقط محبت قلبی برای دفاع از ولایت کافی نیست، بعضی وقت‌ها باید در راه دفاع از ولایت با زبان و بعضی وقت‌ها باید با جان خود از ولایت دفاع کنیم.

او بیان داشت: کسی که خدا را بشناسد و از خداوند اطاعت کند و با شیطان مخالفت کند و از باطل پرهیز کند، بهشت بر او واجب می‌شود.
حجت الاسلام افشار منش بیان داشت: ۹ دی ماه از جنس ۲۲ بهمن و عاشورا است.

او افزود: در همه فتنه ها، دشمنان با دروغ و شبهه پراکنی و تخریب ولایت سعی دارند، نور خدا را خاموش کنند؛ ولی بدانند مردم ما تا پای جان پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه رودبار بیان داشت: مکتب شهید سلیمانی ویژگی‌های مهمی دارد از جمله: ولایتمداری و سرباز ولایت بودن، درک درستی از بیانات رهبری داشتن و دشمن شناسی را دارد.

او تصریح کرد: از برکات فتنه اخیر این بود که خیلی از جاسوسان موساد و سیا شناسایی شدند و اتحادی خاص بین طوایف و اقوام کشور ما به وجود آمد و خیلی از دلدادگان غرب در صدا و سیما چهره واقعی خود را نشان دادند.

حجت الاسلام افشار منش در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: برای موفقیت در زندگی باید زوج‌ها از یکدیگر شناخت داشته باشند و تفاوت‌های یکدیگر را بپذیرند و حقوق متقابل یکدیگر را رعایت کنند.

او گفت: سران طایفه باید بر قلب‌های مردم طایفه حکومت کنند و در غم و اندوه در کنار مردم طایفه خود باشند و از نخبگان طایفه خود حمایت کنند.

او در پایان به نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی که در نماز جمعه حضور داشت، گفت: قریب به ۱۸ سال است که منطقه ویژه اقتصادی جازموریان فقط در حد یک زمین خالی به طول ۲ هزار متر مربع راکد مانده است که می‌طلبد نماینده محترم پیگیری کنند که هرچه زودتر کلنگ زنی و شروع به کار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار